۵ انتصاب جدید رئیس جمهور + جزئیات

هورنیوز – حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در احکام جداگانه ای، «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور»، «معاون اجرایی رئیس جمهور»، «دستیار اقتصادی رئیس جمهور»، «مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی» را منصوب کرد.

 

همچنین با تصویب هیئت وزیران، صادق خلیلیان به سمت «استاندار خوزستان» انتخاب شد.

 

انتصاب رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور:

رئیس جمهور با صدور حکمی دکتر “میثم لطیفی” را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب کرد.

 

لطیفی متولد سال ۱۳۵۷در همدان و دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی است که عضویت هیات علمی دانشگاه، ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و عضویت در شورای نخبگان بنیاد ملی نخبگان را در کارنامه علمی و مدیریتی خود دارد.

 

انتصاب معاون اجرایی رئیس جمهور:

رئیس جمهوربا صدور حکمی دکتر “سید صولت مرتضوی” را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور منصوب کرد.

 

مرتضوی متولد ۱۳۴۰ و دانش آموخته دکترای حقوق عمومی است که معاونت بنیاد مستضعفان، معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار خراسان جنوبی و شهردار مشهد از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

 

انتصاب دستیار اقتصادی رئیس جمهور:

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی دکتر “فرهاد رهبر” را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور منصوب کرد.

 

رهبر متولد ۱۳۳۸ سمنان و دانش آموخته دکترای اقتصاد نظری است که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشگاه تهران را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

 

انتصاب رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی:

رئیس جمهور با صدور حکمی، دکتر “عادل آذر” را به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب کرد.

 

وی متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه است که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

 

انتخاب استاندار خوزستان:

جلسه هیئت وزیران بعداز ظهر یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به صادق خلیلیان به سمت استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد دادند.

 

وی دارای مدرک کارشناسی خاکشناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و دکترای اقتصاد منابع طبیعی از دانشگاه تربیت مدرس است.

 

از سوابق مدیریتی و اجرایی خلیلیان می توان به معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و عضو شورای بیمه مرکزی کشور به عنوان نماینده این وزارتخانه در دولت نهم و نیز وزیر جهاد کشاورزی و عضو شورای پول و اعتبار در دولت دهم اشاره کرد.

https://hoorkhabar.ir/697541کپی شد!
61