گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷

هورنیوز – علیرضا عالی پور ظهر امروز ۱۳ شهریور ماه، از مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ بازدید و به صورت مستقیم با مردم گفتگو کرد.

 

وی در این بازدید ضمن پیگیری مطالبات و درخواست شهروندان، نظر شهروندان را در خصوص وضعیت بازخورد درخواست ها از سامانه ۱۳۷ جویا شد.

عالی پور هدف از این بازدید را گفتگوی مستقیم با مردم و صحبت در مورد مشکلات آن ها اعلام کرد و گفت: شهروندان دلسوزی داریم و پیگیری مسائل شهری از سوی مردم بیانگر زنده بودن روح مطالبه گری در شهر است.

 

وی افزود: واضح و مبرهن است که مشکلات شهری وجود داشته و بروز هر مشکلی در هر منطقه موجب نارضایتی مردم می شود، اما صبر و متانت پرسنل ۱۳۷ شهرداری اهواز در پاسخگویی به مردم، جای تجلیل و تشکر دارد و باید توجه داشت که این برخوردهای مناسب، نتایج مثبتی را در روند حل مشکلات ایجاد می کند.

سرپرست شهرداری اهواز خطاب به پرسنل سامانه ۱۳۷ شهرداری، عنوان کرد: برخورد صحیح و دلسوزانه شما با مردم موجب ارتقا جایگاه و محبوبیت مجموعه شهرداری در بین مردم شده و مشارکت مردم با شهرداری را افزایش می دهد.

 

وی ضمن اشاره بر پیگیری مطالبات مردم پس از ثبت درخواست در سامانه ۱۳۷، تاکید داشت: این پیگیری ها موجب آن می شود که مردم بدانند درخواست های آن ها ترتیب اثر داده شده و در حال پیگیری است.

عالی پور تاکید کرد: درخواست های مردم از سامانه ۱۳۷ یکی از راه های افزایش ارتباط میان مردم و شهرداری بوده که همچنین می توان از این اطلاعات به عنوان یک مرجع برای بررسی و تحلیل مشکلات شهر و مناطق مختلف استفاده کرد.

 

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهر خوب یافتنی نیست٬ بلکه ساختنی است٬ شهر خوب را شهروندان خوب می سازند

https://hoorkhabar.ir/697477کپی شد!
87
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.