تشکیل قرارگاه ساماندهی مبادی ورودی شهر اهواز ضرورت دارد

به گزارش هورنیوز، در حاشیه بازدید میدانی حجت الله زارع زاده نایب رئیس شورای شهر اهواز از منطقه ۳ شهرداری این شهر، وی نارضایتی عمیق خود را از وضعیت ورودی شهر اهواز از سمت شهرستان باوی در محدوده ی منطقه ی زرگان اعلام کرد.

 

وی اظهار کرد: آنچه در ورودی شهر اهواز در این مقطع مشاهده می‌شود تصویر نامناسبی از شهر است که پیام آور بی نظمی و عدم رعایت قانون و حقوق شهروندی توسط افرادی است که اقدامات آنها سلامت مردم و سیمای شهر را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است.

زارع زاده تصریح کرد: به عنوان منتخب مردم اهواز در شورای اسلامی شهر و به عنوان یک مطالبه گر حقوق شهروندی از مسئولین امر، دادستان اهواز، فرماندار، شهردار و همه مدیرانی که نسبت به مسائل حقوقی، اجتماعی و بهداشتی شهر مسئولیت دارند می خواهم با تشکیل قرارگاه ساماندهی ورودی های شهر اهواز هر چه سریعتر نسبت به برچیدن این وسعت فضای بی قانونی و به خطر انداختن سلامت اجتماعی و بهداشتی شهروندان اقدامی عاجل و پایدار به عمل آورند.

 

وی در پایان افزود: باید ضمن ساماندهی مشاغلی که در ورودی های شهر وجود دارد مخصوصا در محدوده زرگان که با تعرض آشکار به حریم و آیلند های میانی جاده با ساخت و ساز های غیر مجاز موجب نقض آشکار قانون شده اند، پاسخگوی مطالبه به حق شهروندان باشیم.

https://hoorkhabar.ir/697451کپی شد!
32