حکمرانی دینی یعنی حضور بدون تشریفات آیت الله رئیسی در خوزستان

به گزارش هورنیوز، تا زمانی که بصیرت دینی و سیاسی در کشور جاری باشد هیچ جریان ملحد و ضددین نمی تواند بر ساختار اسلام ضربه وارد کند و بالعکس زمانی که بصیرت دینی در جامعه کمرنگ شود، باید منتظر ظهور جریان ها و نحله های سیاسی و عقیدتی ملحد و منحرف مختلف باشیم.

 

در همین زمینه با توجه به اینکه دولت سیزدهم آیت الله رئیسی امیدی دوباره در جامعه به وجود آورده است، دیدیم در سفری که وی به عنوان اولین سفر استانی به خوزستان داشت جهانیان مشاهده کردند که یک مسئول عالی رتبه ایرانی بدون هیچ گونه تشریفاتی در بین مردم حاضر شد و با جان دل به مشکلات مردم این خطه گوش داد. این یکی از ویژگی های مهم دولتمردان در جامعه اسلامی است که رئیس دولت سیزدهم آن را جامه عمل پوشاند.

 

از همین رو و اکنون همه نگاه ملت ایران به برنامه های دولت سیزدهم برای برون رفت از این وضعیت نابسامان جامانده از دولت های قبلی است، بنابراین امیدواریم که دولت انقلابی آیت الله رئیسی بتواند این مهم را به سرانجام برساند.

 

از سویی دیگر می توان گفت، حضور آیت الله رئیسی بدون هرگونه تشریفاتی در بین مردم خوزستان نمونه بارز حکومت داری اسلامی بود که جهانیان همگان آن را به چشم دیدند.

https://hoorkhabar.ir/697402کپی شد!
123