دیدار امین ابراهیمی مدیرعامل با آزادگان سرافراز شرکت فولاد خوزستان

هورنیوز – در ابتدای نشست این صمیمی، حجت‌ الاسلام بهاءالدینی عاملی مسئول امور ایثارگران اظهار داشت: آزادگان با تحمل رنج های دوران اسارت، درس ایثار و از خودگذشتگی به ملت آموختند.

 

وی به بیان بخشی از سخنان امام خمینی (ره) خطاب به آزادگان پرداخت و افزود: من ناراحتی شما عزیزان دربند را احساس می‏کنم. شما هم ناراحتی پدرتان را که فرزندان عزیزش دور از وطن هستند، احساس کنید. عزیزان من سید و مولایمان حضرت موسی بن جعفر (ع)، بیش از همه شماها و ماها در رنج و گوشه زندان به سر بردند. برای اسلام عزیز، شما صبر کنید. خداوند فرج را ان‌شاءالله تعالی نزدیک می‌نماید و پدر پیر شما را با دیدن شما شاد می‏فرماید. به همه عزیزان دربند سلام من را برسانید. من از دعای خیر فراموش‌تان نمی‏ کنم. خداوند حافظ شما باشد.

 

در ادامه این جلسه آزادگان سید‌ حسن حسینی، حمید شفعتی و کاظم شمیسا به نمایندگی از آزادگان شرکت به بیان خاطراتی از دوران اسارات پرداختند و مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز را مطرح کردند.

 

امین ابراهیمی مدیرعامل آزادگان را افتخار کشور دانست و اظهار داشت: آزادگان با تحمل مشقت‌های دوران اسارات، درس صبر و آزادگی را به ما آموختند.

 

وی افزود: آرامش امروز کشور و پایداری چرخ صنعت و تولید مستمر، مرهون رشادت و جانفشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز است. وظیفه ی خود می دانیم این میراث گرانبها را به نحو مطلوب پاسداری کنیم.

 

ابراهیمی تاکید داشت: رفع مشکلات و دغدغه‌ی این قشر ایثارگر در اولویت کاری مجموعه فولاد خوزستان قرار دارد.

 

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مانع از حضور سایر آزادگان عزیز در این نشست شد. امیدوارم در آینده ی نزدیک و با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، بتوانیم در خدمت سایر بزرگواران باشیم.

 

در پایان این دیدار امین ابراهیمی مدیرعامل با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، سعید قاسم زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، حجت الاسلام موسی بهاءالدینی عاملی مسئول امور ایثارگران و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان با اهدای لوح تقدیر از آزادگان عزیز قدردانی کرد.

https://hoorkhabar.ir/698867کپی شد!
89
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.