بیش از ۸۵ درصد رانندگان تاکسی تلفنی اهواز واکسینه شدند

عارف بنی طرفی رئیس، اتحادیه صنف موسسات اتومبیل کرایه کلانشهر اهواز به خبرنگار هورنیوز گفت: خدمات حمل و نقل علی الخصوص تاکسی تلفنی ها علی رغم ارائه خدمات در حدود نیم قرن به هموطنان متاسفانه توجه کمتری از طرف دولت به آن شده است.

 

وی افزود: این درحالی است که اطمینان و امینت سفرهای درون شهری توسط تاکسی تلفنی های محله کما فی السابق تا این لحظه برقرار است و این موضوع می طلبید که علاوه بر امنیت جانی، امنیت بهداشتی و سلامت شاغلین در این حوضه و شهروندانی که جابجایی و سفر خود را با تاکسی تلفنی های مطمئن محله ای ترجیح میدهند اهمیت بیشتری داده شود.

 

بنی طرفی گفت: از بدو فراگیر شدن بیماری کرونا و خطر انتشار ویروس از طریق حمل و نقل، اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه اهواز تمام تلاش خود را در جهت اولویت واکسیناسیون کردن رانندگان قرار دادیم و طی مکاتبات و جلسات متعدد بیان اهمیت موضوع بحمدلله منجر به موافقت رئیس ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان و در پی آن استقرار در محل واکسیناسیون و شروع به واکسن نمودن رانندگان فعال در این سیستم نمودیم.

 

وی افزود: پس‌ از طی ۲۰ روز از استقرار مستمر توانستیم دوز اول، بیش از ۸۵ درصد رانندگان این صنف را تزریق نماییم و انشالله تا چند روز آینده رانندگانی که به هر دلیل موفق به دریافت دوز اول نشده اند را نیز واکسن خواهیم نمود.

 

رئیس، اتحادیه صنف موسسات اتومبیل کرایه کلانشهر اهواز در پایان گفت: این اطمینان به شهروندان داده میشود که ضمن کمک به قطع زنجیره کرونا، همشهریان عزیز اهوازی می توانند با اطمینان خاطر از سلامت این مجموعه با تاکسی های تلفنی در سطح شهر تردد نمایند.

https://hoorkhabar.ir/697248کپی شد!
23
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.