امشب شام غریبان خوزستان است

هورنیوز – فره داد امشب بانگ دادخواهی خوزی ها را از شمال تا جنوب دیارش سر می‌دهد. و پرچم مظلومیت خوزستان را بنام راوی ملت بالا می‌برد و مینگارد برای خوزستانی که با نوازش صلابت و رشادت و شهامت و شهادت حماسه آفرینانش همچون لالایی های مادرانه آرامبخش بی‌قراری های بحران هابود و امشب خود بیقرار بحران هایش است.

 

اینک به بهانه ی اقدام نابخردانه ی تنی چند از نمایندگان انقلابی در خصوص پیشنهاد طرح تفکیک خوزستان علم میکنم قامت قلم های رزمنده رسانه های خوزستان را و اقتدا میکنم نامه ام را به آستانه ی پارس ستم دیدگی خوزستان همچون مسجد سلیمان؛ و فریاد میزنم شرافت خوزستانی را که بتاب نیوزی است از تابش اصالت،عزت و شرافت و انسانیت شهیدان به خون غلطیده ا‌ش؛ و در قامتی از بازتاب جنوب به تصویر میکشانم بازتابی از حمیت و غیرت دلیران جنوب ایران زمین راو فریاد میزنم هور وکارون تفتیده اش را در تریبون بیدادگری هورنیوز؛ و سلام میفرستم بر حسین قافله سالار کربلا

 

سلام بر نینوا محراب قبیله عشق و سلام بر حنجره های ترک خورده خوزستان که چفیه های رها شده در باد بی تدبیری نمایندگانش را به نظاره نشسته اند و اکنون در کربلای تشنه ی هور وکارونش، از بلندای زردکوه، نماد صلابت زاگرس فریاد بیدادگری رزمندگانش را می‌سراید. و سلام بر مردم عاشورا کشیده خوزستان که به سوگ تفکیک دیارشان نشسته اند.

 

نمایندگان محترم انقلابی

 

جناب آقای مولوی و جناب آقای احمدنژاد

 

من از زبان هلدینگ رسانه ای خوزستان آمده ام تا که بگویم با بمبارانی از طرح تفکیک وحدانیت خوزستان در۱۴۰۰، عاشورایی دیگر را به جان کشیده ایم و امشب شام غریبان خوزستان را به سوگ نشسته ایم؛اما اگربغض مان بشکند، شام غریبانی از آه قتل تفکر و اندیشه و روح و قلب خوزستان سرای اتحاد ایران اسلامی را روانه ی راهتان خواهیم ساخت.

 

نمایندگان انقلابی،بدان باشید که َطرح تفکیک وحدانیت، برای خوزستانی که از ساحل اروند تا آبادان و شلمچه و طلاییه و چزابه ها با سلاحی از وجدانیت برای حفظ کیان و حیثیت دیارشان،۲۳هزار شهید در نینوای ایران سرودند، کربلایی از ناله های زینب ساخت وخوزستان امروز همچون زینب در کربلایی از به خاک و خون کشیده شدن پیوندپاره های تنش در شمال و جنوب به سوگ نشست.

 

نمایندگان انقلابی رأی و حق مان را ندادیم تا که شما را در بهارستانی از تزویر و تخریب یکپارچگی دیارمان ببینیم و با تیرهای سه شعبه ی یزیدی تان میراث شهیدانمان را به عزای شام غریبان بکشانید؛ آقایان، قسم به شهدای گمنام و قسم به آیه های قرآن و با بسم الرب الشهدا والصدیقین فریاد میزنیم که جواب شهیدان وغلطیده شدگان به سرب های سرد و سنگین این سرزمین، طرح تفکیک وحدانیت خوزستان نبود.

 

نمایندگان آبادان و خرمشهر، مگر شما حماسه شهادت و رشادت های هویزه،بستان، غرش توپ های غارتگر جان و مال مردم این سرزمین را فراموش کرده اید؟ آقایان، مگر فراموش کرده اید که خوزستان ما هم همچون کربلای حسینی، باکری ها و آوینی ها و چمران ها و حسین فهمیده ها را برای کیان و حراست از وحدانیت امروز میهن اسلامی داده است؟

 

و اینک تی بین نمایش می‌دهد دورنمای خوزستان مهد اتحاد میهن اسلامی را: خوزستان با رنگین کمان اقوامش و با مینیاتوری از حمیت و غیرتش دورنمای میهن است و خود تعریف یک ایران است.

 

اما رویداد امروز خوزستان با نارنجک های بی تدبیری، کربلایی از انزجار و انفجار اتحاد است.

 

خوزستان مهد استقامت است که ازدستاوردهای دفاع مقدسش،رشادت های غیورمردمانش تا تشنگی و خشکی هور و کارون را می‌توان نام برد که کماکان با روحیه تسلیم ناپذیری و جهادی مردان وزنانش آنهم با وجود بی بضاعتی حقوق اساسی و اولیه به مصاف کسانی آمده اند تا که ازکیان و حیثیت دیارشان محارست کنند.

 

و خبرگزاری دفاع مقدس که می‌گوید خوزستان ماندگارترین خاطره ی ایثار و مقاومت تاریخ جهان اسلام است. و قلم امروز خوزستان یادآور شوکت و شکوه حماسه ی دلاوران عزت آفرین ایران است. خوزستان زیباترین فصل تاریخ جاودانگی و بقای وحدانیت است. و اندیشه گان خوزستان که نماد استقامت و استحکام هویت و اصالت اندیشه بشریت است. و طلوع خوزستان یادآور صبح روشن پیروزی بنام دفاع مقدس است. و بازتاب خوزستان یادآور تن رنجور جانبازان و روح بزرگ شهیدان سرزمین دفاع مقدس است. خوزستان رنگین کمان اقوام و مینیاتوری از پیوند ایرانیان است

 

آقایان احمدنژاد و مولوی، خوزستان ما بهای ایستادگی و ایثارگری را در آزمون پرتجربت دفاع مقدس پرداخته است تا که خوزتابی از عزت و عظمت سرزمین دفاع مقدس را بیافریند. اما شما با موشک هایی از َطرح بی تدبیری تان،امید خوزستان و وحدانیت اقتصاد بومی اش را به کربلای تفکیک کشاندید. اما همای خوزستان فریاد وحدانیت جغرافیای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، قومی و سیاسی اش را سر می‌دهد. و هرگز اجازه نمی‌دهد که شما با تیر تزویر و تخریب،آشیانه ی اتحاد و اقتصاد بومی اش را به آتش بکشانید.

 

آقایان، ما با حماسه آفرینی و ایثارگری های غیورمردانمان با سلاحی از صولت و جلادت، دیارمان را از اسارت رژیم ستمشاهی رهاندیم اما اینک شما با اندیشه ای از استکبار به جنگ با اتحاد دیارمان شتافته اید.

 

در آخر شایسته و بایسته است که از طرح غیراستانداردتان صرف نظر نمایید و با یک تصمیم غیرمعقول، شهرنوشت خوزستان را تبدیل به سیاه مشق تاریخ بشریت نسازید.

 

امضای رسانه های خوزستان تریبون دادخواهی به صدای مخالف#نه_به_تفکیک_وحدانیت_خوزستان

 

فره داد: مدیرمسوول دنیا قابضی

خبرنگار خبرگزاری برنا خوزستان: رضا میر

حبیب خبر: مدیرمسوول حبیب اله بهرامی

اقتصاد بومی: مدیرمسوول غلامرضا فروغی نیا

طلوع و بازتاب خوزستان: مدیرمسوول ایمان سعیدی

راوی ملت: مدیرمسوول امید حلالی

زاگرس پرس: مدیرمسوول امیدزمانی

سیاه مشق: مدیرمسوول سیروس ممبئینی

آستانه ی پارس: مدیر مسوول محمدرضاایزدی

بتاب نیوز: مدیرمسوول علیرضا عبدالله نژاد

هورنیوز: مدیرمسوول علی بهمن

خوری ها: مدیرمسوول محمدمالی

پیوند ایرانیان: مدیرمسوول شهرام گراوندی

خوزتاب: مدیرمسوول مهدی بهزادی

وحدت: مدیرمسوول محسن مرادی نوروزی

روزنامه زردکوه و خبرگزاری دفاع مقدس و اندیشه گان: هوشنگ نوبخت

قلم امروز: علی میلاسی

امید و همای خوزستان: مدیرمسوول افشار پرویزی بابادی

شهرنوشت: مدیرمسوول پیمان نجف پور

دورنمای میهن:مدیرمسوول پدرام طاهری

بازتاب جنوب: مدیرمسوول:علی رهبری لویمی

رویداد خوزستان: مدیرمسوول:رضابهداروند

تی بین:مدیرمسوول محسن فرهادی

 

دنیا قابضی

https://hoorkhabar.ir/697035کپی شد!
53
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.