برای انتخاب شهردار نظر مردم را هم جویا می شویم/ با حفظ وحدت و کار جهادی مشکلات شهر حل می شود

هورنیوز – روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه، سیاوش محمودی که پس از مراسم تحلیف اعضای شورا و رأی‌گیری بین منتخبین به‌عنوان رئیس شورای ششم شهر اهواز تعیین و انتخاب شد؛ در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات و ایجاد حماسه‌ای پرشور بنا به سفارش مقام معظم رهبری، جای تجلیل داشته و ما اعضای شورا نیز به نوبه خود از این حضور و مشارکت کمال تشکر را داشته و امیدواریم بتوانیم پاسخ اعتماد مردم را بدهیم.

 

وی با اشاره به مشکلات متعدد شهر اهواز، افزود: کار شورا یک کار جمعی است که امیدواریم با حفظ وحدت شورا و کار جهادی مشکلات متعدد شهر که خود مردم نیز از آن ها آگاه هستند را برطرف کنیم.

 

رئیس منتخب شورای اسلامی شهر اهواز در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص اصلی‌ترین مشکلات شورای ششم و برنامه این شورا برای انتخاب شهردار اهواز، گفت: شورای ششم در خصوص انتخاب شهردار اهواز فراخوانی منتشر کرد که معیارهای گزینش شهردار اهواز در آن مطرح گردید و در این زمینه نظر سایر مردم نیز خواسته شد.

 

وی ادامه داد: در خصوص انتخاب شهردار، گزینه‌های مشترکی مورد بررسی قرار گرفته است، اما همچنان شورا به یک انتخاب واحد نرسیده که در این راستا همچنان پذیرای نظر شهروندان هستیم.

 

محمودی بر انتخاب شهرداری در تراز شهر اهواز تاکید کرد و افزود: اهواز نیاز به یک کار بزرگ جهادی و تبدیل شدن به یک مجموعه بزرگ عمرانی دارد.

 

عضو شورای ششم شهر اهواز تصریح کرد: مسائلی مثل آب‌های سطحی، آسفالت، محرومیت‌های حاشیه شهر، فضای سبز، خدمات و سایر معضلات و مشکلات شهر، با رعایت اولویت‌بندی و انتخاب یک شهردار در تراز شهر اهواز در دستور کار شورا قرار دارد.

 

https://hoorkhabar.ir/696764کپی شد!
100
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.