ایجاد مجموعه الکترونیک در شهرداری، بسیاری گرفتاری‌ها از جمله فساد را رفع می‌کند

هورنیوز – سید محمدعلی پورموسوی در مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای شهر اهواز که امروز (۱۴ مردادماه) در فرمانداری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از برگزاری پرشکوه انتخابات بسیار رضایت داشتند و خرسند بودند. از همه افرادی که در رابطه با برگزاری انتخاب تلاش کردند، تشکر می‌کنم. از مردم نیز برای خلق این حماسه بزرگ در اوج گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی، تشکر می‌کنم که در انتخابات شرکت کردند و رای دولت انقلابی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رقم خورد.

 

وی افزود: امیدواریم گامی جهت ایجاد شهر هوشمند، پاک، منزه از زشتی‌ها و در تراز انقلاب اسلامی برداشته شود. سعی ما این است که فضا برای کارهای بزرگ در آینده فراهم شود.

 

پورموسوی بیان کرد: ایجاد مجموعه الکترونیک در شهرداری، بسیاری از گرفتاری‌ها از جمله بحث فساد را رفع می‌کند. تلاش ما این است که زمینه برای کارهای بهتر فراهم شود.

 

وی با اشاره به روزهای مباهله، گفت: در مباهله، پیامبر(ص) با همه توان و دارایی‌های خود به مباهله رفت؛ رمز پیروزی جبهه حق در این است که از چیزی فروگذار نشود. نظر من هم این است در این دوره با همه امکانات وارد شویم و از چیزی فروگذار نشود تا گرفتاری‌ها در جبهه حق با تدبیر رفع شود.

https://hoorkhabar.ir/696767کپی شد!
27
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.