وقتی اداره کل ورزش خوزستان لاک پشتی عمل می کند/ برگزاری مسابقات در روزهای قرمز کرونا

هورنیوز – زنگ خطر وضعیت سیاه به صدا درآمده است و صحبت از سرایت پذیری عجیب و غریب ویروس دلتا به میان است. بی شک افزایش آمار مرگ و میر ناشی از این ویروس منحوس را نمی توان نادیده گرفت و گویا اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بازی با جان انسان ها را با بازی رقابتی در سالن های ورزشی اشتباه گرفته است. چرا که طبق اخبار منابع موثق و مستندات موجود مسابقاتی در هفته گذشته بدون توجه به وضعیت حاد کرونا اجرا شد و بخشی دیگر نیز بناست در هفته جاری برگزار شوند.

 

این در حالی است که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان حدود یک سال گذشته تا کنون آنگونه که باید موفقیتی نداشته است و برخی دندان تیز کنان بر بکارگیری سکان مدیریت این اداره کل دلسردی و انفعال قابل تاملی را به بار آورده اند.

 

وقتی در خوزستانی که ورزش به واسطه ورزشکاران حرف اول را می‌زند و همواره پیشرو بوده است، به نظر می رسد تکیه بر دیوار ترک خورده دیگر ارزشی ندارد و انگار کسی حواسش نیست که تکیه بر این دیوار چه عواقبی را در پی خواهد داشت.

 

توپی که باید در میدان به دنبال آن دوید تا گل شود را اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از آن خود کرده است و ذینفعان آن را در میدان های یکدیگر پرتاب می کنند و مادام اوت می شود.

 

این بی ارادگی و عدم توجه به زمان و نحوه برگزاری مسابقات در شرایط بحرانی خوزستان قطعا واقعه شومی را به بار می آورد که دیگر به سادگی قابل جبران نیست. گل زدن به سر خودتان را هم ندیدیم. این گل به خودی زدن ها را چه سود؟!

 

به امید آنکه سایه عدالت، توانمندی و پیشرفت بر سر اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را شاهد باشیم و با مطالبه گری به موقع سوت پایان بر اقدامات بی پایه و اساس را بزنیم.

 

https://hoorkhabar.ir/696656کپی شد!
34
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.