به مردم خوزستان وفادار هستیم

هورنیوز – سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدار با عشایر و خانواده‌های اسیب دیده از تنش آبی خوزستان گفت: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری برای حل مشکل آب خوزستان، خدمت مردم عزیز رسیدیم.

 

او با اشاره به تلاش برای حل مشکل آبرسانی به مناطق مختلف در خوزستان، بیان داشت: سپاه پاسداران کار‌های بزرگی را با کمک قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء و سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان انجام داده است.

 

سردار سلامی افزود: در طرح آبرسانی غدیر ۵۲۵ کیلومتر لوله آبرسانی با قطر ۲ متر از شوش کشیده شده تا سوسنگرد، حمیدیه، دارخوین، شادگان و … را آبرسانی کند و در بحران آبی ۶۰ دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری سیار در ۸۷ روستا در حال آبرسانی هستند و امروز ۴۰ دستگاه تانکر اضافه می‌شود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: ۱۵۰ تانکر ثابت در روستا‌های خوزستان قرار داده شد و ۹۱ کیلومتر لوله در تعدادی از روستا‌های غیزانیه، جفیر، لالی، ال‌هایی، دشت آزادگان و … قرار دارد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: ۲مخزن ۴۰ هزار متر مکعبی در غرب شوش آب را ذخیره و منتقل می‌کند و در بحث فاضلاب اهواز که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، با کمک قرار گاه سازندگی قرار داد آن منعقد شد.

 

او گفت: ما وفادار و متعهد به مردم خوزستان هستیم، در سختی با مردم هم گام بوده ایم و آن‌ها را تنها نمی‌گذاریم، در سیل، جنگ تحمیلی مردم را رها نکردیم.

https://hoorkhabar.ir/696532کپی شد!
24