گره‌گشای کارآفرینان و تولیدکنندگان باشید

هورنیوز – قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در نشست تسهیل موانع تولید که در سرسرای همایش سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد افزود: مدیران استانی باید گره گشای امور باشند و در جهت گره‌گشایی از مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان گام بردارند نه اینکه بخواهند گره به کار آنها بیندازند.

 

وی گفت: تمام تلاش دولت در راستای تسهیل و روان سازی امور مربوط به شهرک‌های صنعتی است تا این واحدها را از چالش‌های پیش رو در جهت توسعه و کارآفرینی خلاص و واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل را وارد چرخه تولید کند.

 

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر اولویت قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال رفع موانع تولید ادامه داد: برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا باید قوانین را اصلاح و اگر قوانین کار ساز نبود می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارد در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گام برداریم.

 

استاندار خوزستان گفت: بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند و در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل اجرا نکردن مصوبات ستاد تسهیل، شکایت کند.

 

وی ادامه داد: اجرای مصوبات ستاد ملی تسهیل الزامی است و بانک‌ها باید به این مصوبات عمل کنند تا شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

 

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر رفع موانع تولید در خوزستان افزود: هدف از تشکیل جلسات ستاد تسهیل، رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال در شهرستان‌ها رونق تولید است و این رونق تولید با موانع زدایی در راه سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/696276کپی شد!
21
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.