وجود آب در بنزین جایگاه سوخت اهواز آبادان تکذیب شد!

به گزارش هورنیوز، باتوجه به تصاویر ارسالی در فضای مجازی طی روزهای گذشته با شکایت چند نفر از رانندگان مسیر اهواز آبادان که پس از سوختگیری از یکی از جایگاهای عرضه سوخت متوجه وجود آب در باک خودروی خود شده بودند، مامورین تعزیرات و کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز به موضوع ورود کردند.

 

نعمت‌الله نجفی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز در این خصوص گفت: در بررسی اولیه ۵ خودرو که در جایگاه سوخت متوقف شده بودند از وجود آب در باک خودرو خود پس از سوختگیری شکایت کردند که با آزمایش نازل سوخت و بنزین جایگاه، صحت خبر مخلوط بودن آب با بنزین در یکی از مخازن بنزین این جایگاه مورد تایید قرار گرفت.

 

وی افزود: کارشناسان این شرکت با مشاهده دوربین‌های مداربسته جایگاه در زمان تخلیه سوخت در مخازن، هیچ گونه تخلفی از جانب جایگاه‌دار دال بر مخلوط کردن عمدی آب با بنزین را مشاهده نکردند.

 

نجفی در پایان عنوان کرد: متاسفانه نفوذ آب به درون یکی از مخازن جایگاه سوخت در مسیر اهواز به آبادان باعث مخلوط شدن آب با بنزین توزیعی به خودروها و ایجاد خسارت برای مردم عزیز و جایگاه دار شده بود که در حال حاضر تعیین خسارت شده است و به زودی پس از نظریه نهایی خسارات به آسیب دیدگان پرداخت خواهد شد.

 

به گزارش هورنیوز، اتفاقات اینچنینی در خوزستان به وفور مشاهده می شود که مسئولین مربوطه پس از جوابیه همراه با توجیه، منتظر وقوع حادثه دیگر می نشینند؛ و همچنان مردم خوزستان به دنبال اشخاصی می گردند که بتوانند با نظارت بی چون چرا و معرفی متخلفین احتمالی، از موارد مشابه دیگر جلوگیری بعمل آورند.

 

 

https://hoorkhabar.ir/696060کپی شد!
53
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.