پیام تقدیر و تشکر علی اکبر جمالپور کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی اهواز از مردم

باتوجه به اینکه جنگ روانی نظام سلطه در مایوس کردن مردم و عدم مشارکت آنان در انتخابات، با رهنمودهای مقام معظم رهبری و وفاداری مردم کشور عزیزمان شکست خورد، ثابت شد که ملت ما در همه زمان های سخت همبستگی و ارادت خود را به امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر نشان داده و همچنین خواستار بهبود وضع موجود در کشور نیز هستند.

به گزارش هورنیوز، علی اکبر جمالپور کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در پیامی از مردم شهیدپرور ایران اسلامی به جهت حضور در حماسه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر نمود.

در این پیام آمده است:

لم یشکر خالق ولم یشکر مخلوق
حضور حماسی و پرشور مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب وحدت، عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران شد. باتوجه به اینکه جنگ روانی نظام سلطه در مایوس کردن مردم و عدم مشارکت آنان در انتخابات، با رهنمودهای مقام معظم رهبری و وفاداری مردم کشور عزیزمان شکست خورد، ثابت شد که ملت ما در همه زمان های سخت همبستگی و ارادت خود را به امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر نشان داده و همچنین خواستار بهبود وضع موجود در کشور نیز هستند.

در پایان ضمن تبریک به آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و منتخب مردم ایران، از همه عزیزانی که با اینجانب در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز همکاری داشتند، از مردم فهیم تا اعضای ستادم تشکر و قدردانی ویژه دارم، به استحضار میرسانم که منتظر اعلام نتیجه نهایی و به حول قوه الهی در صورت کسب هرگونه نتیجه ای و به پاس زحمات همه عزیزان در نشستی صمیمی از یکایک شما خوبان تقدیر و تشکر بعمل می آید.

ارادتمند همه شما علی اکبر جمالپور کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز

https://hoorkhabar.ir/695807کپی شد!
9826