دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات توسط مشاور عالی اقتصادی ستاد جوانان ایران توانمند آیت الله رئیسی کل کشور

هورنیوز – مهندس عادل شمسایی مشاور عالی امور اقتصادی و بازرگانی رئیس ستاد جوانان ایران توانمند حضرت آیت الله رئیسی کشور در پیامی خواستار حضور حداکثری بازرگانان، اقتصاددانان، اصناف، بازاریان کسبه و… در انتخابات جمعه ۲۸ خردادماه شد.

 

وی افزود: انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.

 

شمسایی گفت: آیت الله رئیسی یکی از کاندیدای اصلح این دوره از انتخابات است و با اقبال بسیار خوبی روبرو شده که امیدوارم مردم ایران عزیزمان با حمایت از ایشان بتوانند آینده ای مطلوب برای کشورمان رقم بزنند.

 

وی در پایان افزود: حضور در انتخابات استفاده از حق است، مردم محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند، بنابراین می‌بایست با بصیرت انقلابی، نقش خود را در اثبات مشروعیت بی مثال نظام جمهوری اسلامی ایفا کنند و  آنچه اهمیت دارد نفس مشارکت حداکثری است و پس از آن است که با انتخاب اصلح موجبات استمرار مسیر توسعه کشور و تقویت نظام مردم سالاری دینی را به عنوان الگویی موفق درجهان فراهم کنند.

https://hoorkhabar.ir/695794کپی شد!
53