لیست نهایی ائتلاف همبستگی جامعه ورزش اهواز اعلام شد

به گزارش هورنیوز، جواد صفرپور مسئول ائتلاف همبستگی جامعه ورزش اهواز در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: باتوجه به ارائه لیست از سوی همه اقشار و اصناف جامعه، جمع کثیری از ورزشکاران، مدیران باشگاه های ورزشی، مربیان، داوران، پیشکسوتان و… به جهت حضور پر شور ورزشی ها در انتخابات آتی تصمیم به ارائه یک لیست واحد برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز کردند.

 

وی افزود: جامعه ورزش اهواز سالها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و مدیران دولتی بیش از این نمی توانند مشکلات این قشر را حل و فصل کنند. لذا تنها راه پیگیری و حل مسائل این قشر حضور در انتخابات و ایجاد همبستگی در بین ورزشکاران است.

 

صفرپور گفت: امسال اولین دوره حضور پر رنگ ورزشی ها در انتخابات است و امیدواریم طی سالهای آتی این حضور چند برابر شود تا بتوانیم از این راه مطالبات ورزشی های شهر اهواز را پیگیری کنیم.

 

مسئول ائتلاف همبستگی جامعه ورزش اهواز اعلام کرد: سالها می گذرد و قهرمانان و… ورزشی کمتر در پست های مدیریتی شهرداری و ادارات دیگر اهواز به کار گرفته شده اند که از این دوره به بعد و با حضوری که این قشر زحمتکش از خود نشان می دهند، امیدواریم مسئولین از این عزیزان در مسئولیت های تخصصی ورزش استفاده کنند.

 

وی در پایان گفت: پس از بحث و بررسی شورای ائتلاف همبستگی جامعه ورزش اهواز آقایان رامین پرویزی بابادی(کد ۱۴۴۶)، عادل برنادل(کد ۱۲۷۲)، محسن قلندرنژاد(کد ۲۲۱۵)، علیمحمد غیبی(کد ۲۱۵۹) و علیرضا گل(کد ۲۲۸۵) توانستند در این لیست قرار بگیرند. لازم به ذکر است همه این افراد از جامعه ورزش بوده و هم قسم شدند برای رشد و اعتلای ورزشکاران در صورت ورود به شورا همه تلاش خود را انجام دهند.

https://hoorkhabar.ir/695730کپی شد!
107
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.