بانوان محیط امن و سالم ورزشی می خواهند/ شهرداری در مباحث فرهنگی ضعیف کارکرده است/ ذهن کودکان شهر اهواز باید با فعالیت های ورزشی رشد کند

به گزارش هورنیوز، مرتضی جاویدان کارشناس ارشد مدیریت تکنولوژی استراتژیهای توسعه اظهار کرد: مباحث فرهنگ و ورزش جزو پیچیده ترین مسائل کاری شهرداری است، زیرا جامعه ما نیازمند این مسائل است که امیداریم شهروندان اهوازی با انتخابی آگاهانه افرادی را به شورای شهر بفرستند که این مسائل را درک کنند و برای حل آنان وقت کافی بگذارند.

 

وی افزود: یکی از مسائل و عمده ترین مشکلات شهر ما این است که کسب درآمد در اهواز به واسطه اینکه مردم درآمدشان پایین است، سخت است. پروژه ها آنطور که باید جلو نمی رود و از کندی خاصی معمولا برخوردار است و در این شرایط مسئولین ما باید بیشتر کار کنند تا بتوانند خلاء هایی که با مسائل مالی ایجاد شده است را با دوندگی، پیگیری بیشتر و برنامه های مدون و بهتر جلو ببرند.

 

این کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ما باید به دنبال خانواده سالم باشیم و خانوادهای سالم با همسران و مادران سالم رقم می خورد و ورزش هم جز عوامل مهم و تاثیرگذار است که به سلامت جسم و روح هر خانواده ای تاثیر مثبت دارد. همچنین علاوه بر اینها آموزش شهروندی را نیز باید در تمام مقولات ایجاد کنیم. ورزش امر مهمی است و فرهنگ ورزشی نیز بسیار مهم است. ما باید با همه محدودیت هایی که شهرمان دارد در زمینه شاخص های مهم و اصلی ورزش قهرمانی و همگانی حرکت کنیم و در راستای توسعه، حرکتی پایدار داشته باشیم.

 

وی در بخش دیگر گفت: امیدوارم با مسائل آموزشی و … بتوانیم امر ورزش و مسائل فرهنگی و بخصوص آموزش شهروندی را تقویت کنیم و مطمئنا مجموعه شورای شهر آینده باید تلاش کنند تا رضایت شهروندان فراهم شود. شورای شهر اهواز باید دنبال تصویب برنامه های منظم برای این موضاعات مهم باشد.

 

جاویدان عنوان کرد: با توجه به شرایط این روزها اوقات فراقت کمتر شده است و به دلیل شرایط اقلیمی که در اهواز داریم مشکلاتی برای پرداختن به ورزش وجود دارد. ما در اهواز فرهنگ ها و قومیت های مختلفی داریم که باید به آنها احترام بگذاریم و با توجه به این ظرفیت سازی ها مدل بومی پیدا کنیم زیرا قومیت های ما ارزش ها و فرهنگهای متفاوتی دارند.

 

وی افزود: طبق تحقیقاتی که گروه مشاورین بنده انجام داده اند قاعدتا اگر کسی می خواهد روحیه و علاقه ورزشی پیدا کند این فرهنگ و روحیه ورزشی باید از سنین کودکی شروع شود در حالی که تاکنون شهرداری اهواز برای این موضوع حرکت با چشم انداز و مدونی انجام نداده است. بنابراین باید برای این موضوع فکری کرد و کارگروه هایی با حضور متخصصین تشکیل داد.

این کاندیدای شورای اسلامی شهر اهواز در بخش دیگر گفت: برای ورزش و تحرک جسمی افراد (مخصوصا خانم ها) محیط امن و مناسب لازم است. موضوع دیگر اینکه ورزش قهرمانی نوک قله و ورزش همگانی دامنه است و اگر ورزش همگانی نباشد نمی شود به ورزش قهرمانی نزدیک شد و همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند ورزش همگانی زمینه ساز ورزش قهرمانی است.

 

وی در پایان به خبرنگار ما گفت: اگر شهروندان اهوازی به بنده اعتماد کنند و وارد شورای اسلامی شهر اهواز بشوم، در مورد مسائل فرهنگی و ورزشی به جدیت ورود می کنم و از افرادی که قرار است مدیریت این حوزه را عهده دار شوند برنامه چهار ساله می خواهم و مشاورینی برای نظارت بر این موضوع مهم لحاظ خواهم کرد، تا بتوانیم در شهر اهواز شاهد فضایی با نشاط باشیم. لازم به ذکر است تعداد بسیار زیادی اهالی فرهنگ و هنر و همچنین قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی اهواز در اینخصوص بنده را همراهی می کنند.

https://hoorkhabar.ir/695691کپی شد!
31
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.