ناوگان اتوبوس رانی اهواز فرسوده است/ شهر باید به افراد کاردان سپرده شود/ تخصص من عمران و آبادنی است

به گزارش هورنیوز، علی طاهری گفت: متاسفانه ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز فرسوده است و صنایع آلاینده کمترین مبلغی را به شهرداری اهواز که در محاصره چاه های نفت و دیگر صنایع آلاینده است، پرداخت نمی کنند اما همین اعتبارها سر از شهر تهران از در می آورند که این حق مردم شریف اهواز نیست.

 

وی افزود: مردم اهواز در حال حاضر درگیر و دار حداقل ها هستند و سطح خواسته های آنها بخاطر عملکرد شورای های گذشته تنزل پیدا کرده و به خواسته هایی همچون داشتن سطح زباله و جمع اوری پسماندها، آسفالت سالم، فضای سبز و دیگر حقوق اولیه رسیده است.

 

طاهری بیان کرد: در حال حاضر در سایت صفیره روزانه ۱۰۰۰ تن زباله به صورت سنتی و غیراستاندارد دفع می شود و بهبود این سایت و سر و سامان دادن به آن، یکی از خواسته های مهم شهروندان اهواز به شمار می رود و البته باید گفت در صورتی که شورای شهر آینده اهواز این مهم را در دستور کار خود قرار ندهد باید منتظر یک بحران زیست محیطی باشیم.

 

این نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز بیان کرد: شهرداری و شورای شهر را باید به افراد متخصص و کاردان سپرد در این صورت شاید در کوتاه مدت نتیجه ای که مد نظرمان هست به دست نیاید اما قطعا در طولانی مدت مطمئنا که نتیجه خواهیم گرفت.

 

طاهری گفت: من تخصصی غیر از عمران و آبادانی ندارم و مطمئن هستم که اگر مجال حضور در شورای شهر اهواز را پیدا کنم تجربه ۲۰ سال فعالیت در عرصه عمران را در خدمت این شهر خواهم گذاشت و هر کمکی که بتوانم به دریغ نخواهم کرد. 

 

این کاندیدای شورای شهر اهواز یادآور شد: ناهنجاری های حال حاضر شهر اهواز نتیجه انباشت خواسته های بر زمین مانده شهروندان است به همین دلیل شهرداری و شورا باید پاسخگوی خواسته ها و مشکلات شهروندان باشند چرا که فلسفه ذاتی و وجودی آنها چنین ایجاب می کند.

https://hoorkhabar.ir/695684کپی شد!
84
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.