مدیریت زیباسازی شهر اهواز را به بانوان بدهید

هورنیوز – مرتضی جاویدان کارشناس ارشد مدیریت تکنولوژی استراتژیهای توسعه، در حاشیه میتینگ ائتلاف حق زنان در شهر در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه به صراحت ضمن اعلام اینکه فقط در حرف و شعار نباید صحبت از اختصاص منصب ها به بانوان شهری داشته باشیم، گفت: باید مستقیما زیباسازی شهرمان را به دست بانوان بسپاریم، این گونه است که بانوان باید در کارها مشارکت داده شوند.

 

وی ادامه داد: بانوان سلایق خوبی دارند و اگر قرار است شهر زیبایی داشته باشیم باید مدیریت زیباسازی شهر را در اختیار بانوان شهر اهواز قرار بدهیم.

 

این کاندیدای شورای اهواز بیان کرد: اهواز شرایط استاندارد زندگی را ندارد و یک عضو شورا به جز وظایف اصلی که قانون برایش وضع کرده، یک وظیفه معنوی دیگر دارد و آن هم مطالبه گری است. برای ارتقاء استاندارد زندگی شهری است. یعنی یک عضو شورا باید تلاش کند شرایط استانداردی را به لحاظ شهری برای زندگی مردم فراهم کند، فقط این نیست که بگوید وظیفه عضو شورا طبق چهارچوب یعنی انتخاب شهردار، تصویب بودجه و نظارت برعملکرد شهرداری؛ بلکه شرایط مطلوب زندگی مردم، خواسته ی اصلی است و باید این را مد نظر قرار دهند و مطالبه گری را در دستور کارش بگذارد و از سایر دستگاههای اجرایی خدمات رسان، به دنبال ایجاد شرایط مطلوب زندگی برای مردم باشد.

 

وی در پایان گفت: طی سالهای اخیر مدیریت های بانوان در شهرداری اهواز بسیار کم تعداد بوده و من احساس می کنم که باید بانوان در مدیریت شهری بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. اینجانب قول می دهم چنانچه به این پارلمان شهری ورورد کنم همه تلاشم را برای استفاده از نخبگان بانو در شهرداری اهواز داشته باشم.

https://hoorkhabar.ir/695669کپی شد!
89
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.