هر جلسه ای بدون حضور صاحبان اصلی شرکت باطل است/اظهارات معاون اقتصادی شما کذب است

بهمن فرخ پیام یکی از سهامداران لوله سازی خوزستان در پاسخ به اظهارات نورالله حسن زاده معاون اقتصادی استاندار خوزستان در خصوص شرکت لوله سازی خوزستان به خبرنگار هورنیوز گفت: جناب آقای قاسم سلیمانی دشتکی استاندار محترم خوزستان، اگر چه موقعیت فعلی مناسب برای پاسخگویی به اظهارات سراسر کذب معاونت اقتصادی حضرتعالی نیست ولی ناچارا مجبور به پاسخ شدم.

 

وی افزود: اولا خدا را شکر میکنم بعداز گذشت ۵ ماه از پیگیریهای اینجانب شما دستور شفاف سازی را دادید، ای کاش قبل اعتماد به معاونت اقتصادی خودتان قدم رنجه می‌فرمودید، بازدیدی از کارخانه می‌ کردید و سپس به بنده و نماینده کارگرها وقت ملاقات می‌دادید تا تمام اتفاقات را صادقانه خدمتتان عرض میکردم که شما مثل استاندار سابق آقای شریعتی فریب ایشان را نمی خوردید و اجازه نمی‌دادید که معاون حضرتعالی به نام شما و به کام مافیای قدرت مطالب سراسر کذب را جهت فریب اذهان عمومی منتشر نماید.

فرخ پیام گفت: اختصارا عرض میکنم آقای عشقی مالک کارخانه نبوده و او قانونا فاقد سهام است، شاید این سوال پیش آید که پس وی در کارخانه چکار میکند. متأسفانه در اقدامی خلاف و تبانی هیئت مدیره با آقای عشقی با حمایت برخی از مدیران استان اینطور تلقی گردید که ایشان مالک است.

 

این سهامدار کارخانه لوله ساری خوزستان افزود: اموال شرکت به سرقت نرفته است بلکه با چراغ سبز بعضی از افراد ذی نفوذ توسط آقای عشقی در روز روشن به قیمت آهن قراضه فروخته شده است. برای نمونه معاون حضرتعالی موضوع سرقت کابلها را مطرح نموده عکس حمل کابلها و ترانسهای برق شرکت که در حال بارگیری و خروج از کارخانه است، خلاف اظهارات معاون شما را نشان میدهد.

وی عنوان کرد: آقای عشقی به بهانه اینکه اموال شرکت را میفروشد تا حق و حقوق کارگران پرداخت شود، آیا اطلاع دارید تا کنون چه مبلغی از فروش اموال شرکت کسب منافع نموده و چقدر به کارگران پرداخت شده است؟

 

فرخ پیام گفت: معاون حضرتعالی دلیل تخریب کارخانه را فرسودگی آن دانسته، حتما اطلاع دارید که در کل کشور تنها نمونه این کارخانه در حال حاضر در جاده ساوه چهاردانگه با هزار نفر اشتغالزایی درحال فعالیت است. حال قضاوت بفرمایید پاک کردن صورت مسله در اهواز صرفا بدلیل ناکارآمدی مدیران وقت بوده است!

 

وی افزود: ایشان در اظهاراتشان گفتند که مالک خودخوانده قصد تغییر کاربری شرکت را دارد درحالی که این یک عوام فریبی است و گفتن چنین مطلبی جز توهین به شعور مردم چیز دیگری نیست. اگر بفرض صحت حرف ایشان قصد تغییر کاربری را داشت پس چرا کابلهای برق و ترانسها را بفروش رسانده و سوله های آنرا تخریب نموده است، آیا طرح جدید نیاز به برق و سوله ندارد؟

 

فرخ پیام تصریح کرد: پول فروش از اموال شرکت به جیب چه کسانی واریز شده است، آیا تصمیم بفروش زمینهای شرکت هم جزیی از تغییر کاربری است؟ چرا کارگران را اخراج کرده، مگر در طرح جدید نیاز به کارگران متخصص و فنی ندارد؟ آیا قبل از مذاکره با فردی که خود را مالک میداند نباید اسناد مالکیت وی مورد رسیدگی قرار می‌گرفت؟ آیا نباید هرگونه اقدام اجرایی توسط مدیرعامل قانونی شرکت انجام پذیرد چه دلیلی وجود داشته و دارد که تمام مذاکرات شما با آقای عشقی انجام گرفته است و چرا اینهمه حمایت از وی میشود؟

 

او در بخش دیگر افزود: آقای استاندار آیا عدم اعتماد مردم به دستگاه دولتی بدلیل همین رابطه های مسموم و بیانات کذب امثال معاون شما نمیباشد، چرا با گفتن این موارد کذب سعی در مقابله با من و حمایت از این فرد معلوم الحال که در حال حاضر بعنوان بدهکار کلان بانکی و با وثیقه آزاد می‌باشند را در برنامه خود دارید؟ آیا اطلاع دارید که زندگی این کارگران اخراجی چگونه سپری می‌شود؟ چرا به نامه معاون محترم دادستان کل کشور که درخواست جلسه اقتصاد مقاومتی جهت تعیین تکلیف کارخانه را داشته ترتیب اثر نداده اید؟ چرا سعی در حذف بنده که قانونا سهامدار هستم و حمایت از این فرد معلوم الحال بدهکار کلان بانکی را دارید؟ چرا و با چه مجوزی شما اجازه فروش اموال و تخریب سوله های آنرا صادر کرده اید؟ آیا این موافقت از اختیارات شما بوده است؟ آیا متوجه نیستید که الان نزدیک به یکماه است کارگران کارخانه جلوی درب استانداری تحصن نموده و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان هستند؟

 

وی گفت: چرا نماینده کارگران را بحضور نپذیرفتید تا به درد دل آنها گوش کنید چطور معاون شما اجازه دارد عوام فریبی نماید و با مطرح کردن مسایل کذب حق کارگران و سهامداران را ضایع و از این فرد معلوم الحال حمایت کند؟

 

فرخ پیام خطاب به استاندار خوزستان عنوان کرد: هر جلسه ای با حضور آقای عشق ترکی فروشانی بدهکار کلان بانکی و بدون حضور صاحبان اصلی شرکت لوله سازی خوزستان باطل است و اتخاذ هرگونه تصمیمی در این جلسات وجاهت قانونی ندارد. این را هم ذکر کنم که اینجانب با توکل به خدا و اتکا به قانون کمر مافیای قدرت را در استان خوزستان خورد خواهم کرد. این فسیلهای رانتخوار باید از صحنه اقتصادی استان حذف شوند.

 

او در پایان گفت: در ادامه عکس هایی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر مینمایم تا همگان به کذب بودن اظهارات معاون جنابعالی و عدم توجه به فرمایشات حضرت آقا و تاکیدات ریاست محترم قوه قضایی برده شود. بدیهی است اینجانب مراتب را به دستگاه قضایی ارجاع خواهم داد تا نسبت به رسیدگی و مجازات متخلفین اقدام لازم بعمل آید.

 

 

 

این خبر را بخوانید:

توضیح شفاف معاون اقتصادی استانداری خوزستان از آخرین وضعیت شرکت لوله‌سازی اهواز

https://hoorkhabar.ir/695633کپی شد!
46
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.