هنرمند پیام آور و پیامبر عشق و مهر است

علی اکبر جمالپور کارشناس ارشد مدیریت برنامه ریزی شهری گفت: هنرمند با روح و جان مردم سر و کار دارد، هنرمند دلی دارد لطیف و پر از مهر و انسان دوستی، هنرمند چون شمعی از درون میسوزد اما خود چشمه ی نور است و هدایت، هنرمند پیام آور و پیامبر عشق و مهر است.

به گزارش هورنیوز، علی اکبر جمالپور نامزد انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص جامعه بزرگ فرهنگ و هنر اهواز به خبرنگار ما اظهار کرد: من بزرگ شده ی همین خطه و خاک هستم و کمابیش با بسیاری از شما عزیزان آشنایی و بعضا” ارتباط دارم. میدانم که گوشتان از حرف های بسیار و وعده ها پر است و میدانم که خیلی ها آمده اند تا صندوقشان را از آرای شما پر کنند و بروند، بنابراین به شما حق میدهم که نسبت به کاندیداهای هر انتخاباتی با شک و تردید نگاه کنید اما خیلی ساده از شما میخواهم که ناامیدی را برای شکست خوردگان تراژدی های سوفوکل و شکسپیر بگذارید و دست در دست هم پایان خوشی برای این داستان بنویسیم.

وی افزود: کلانشهر اهواز تئاتر شهر میخواهد و تئاتر شهر مجموعه ای از چندین سالن کوچک و بزرگ است، تالار آفتاب بر اثر تحمل وزن سنگین و بیشمار تولیدات هنری شما خسته و پیر شده است. تالار آفتاب می بایست بازسازی کامل بشود و کمترین بار اجرایی تئاتر و موسیقی را متحل شود.

جمالپور عنوان کرد: کلانشهر اهواز چند آمفی تئاتر کاربردی و استاندارد نیاز دارد تا بتواند جوابگوی تولیدات فاخر شما باشد و سیل مشتاقان را جذب کند. این شهر نیازمند سالن بزرگ سه هزار نفره است تا شما عزیزان با کنسرت های متنوع موسیقی سیل مشتاقان خود را لبریز از تنوع و نشاط کنید.

این نامزد انتخاباتی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: پلاتوهای نیمه کاره ی تئاتر اهواز هرچه سریعتر می بایست تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرند که اگر این مهم که به آرزویی دست نیافتنی برای شما تبدیل شده اتفاق بیفتد قطعا” ثمره اش را جامعه و مردم خواهند برد.

علی اکبر جمالپور در پایان گفت: هنرمند با روح و جان مردم سر و کار دارد، هنرمند دلی دارد لطیف و پر از مهر و انسان دوستی، هنرمند چون شمعی از درون میسوزد اما خود چشمه ی نور است و هدایت، هنرمند پیام آور و پیامبر عشق و مهر است. این حرف آخر را یاداشت کنید تا یادتان بماند که وعده ی تلاش و پیگیری برای ساخت و تکمیل و بازسازی اماکن فرهنگی و هنری کلانشهر اهواز را از زبان من شنیدید و با شما میثاق بستم تا همراهتان باشم و تنهایتان نگذارم و به حول خداوند متعال بر این میثاق ایستاده ام.

https://hoorkhabar.ir/695564کپی شد!
7527
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.