۳۰۰ هزار خوزستانی به کرونا مبتلا شدند

هورنیوز – دکتر سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه حدود ۱۵ ماه از شیوع ویروس کرونا در جهان می گذرد افزود: در کشورمان تاکنون ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر به این ویروس مبتلا شده و از این تعداد ۸۰ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

 

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: اگرچه میزان کشندگی این ویروس حدود ۲ درصد است اما آمار موارد ابتلا به این بیماری بسیار بالا و عدد قابل توجهی است.

 

وی انجام واکسیناسیون را مهمترین اقدام در ارتباط با کنترل این بیماری دانست و افزود: کشورهایی که جمعیت قابل توجهی از مردم خود را واکسینه کرده اند نتیجه خوبی گرفتند.

 

علوی گفت: اولین واکسنی که در اختیار مردم قرار می گیرد قطعا بهترین واکسن است لذا از مردم انتظار داریم که نسبت به انجام واکسیناسیون در موعد مقرر اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در واکسن سازی، سابقه قابل توجه و خوبی در دنیا دارد افزود: با تلاش دانشمندان کشورمان توانستیم واکسن های خوبی بسازیم که به زودی در اختیار مردم قرار می گیرند.

 

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: امیدوارم با ورود واکسن های داخلی، پوشش واکسیناسیون را به ۷۰ درصد برسانیم و این بیماری را در کشور و استان ریشه کن کنیم.

 

۱۶۸ هزار خوزستانی تاکنون تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.

https://hoorkhabar.ir/695522کپی شد!
82
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.