راه اندازی و تعمیر پمپ آب خام ایستگاه کلاه کج

هورنیوز – سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در این رابطه گفت: مدتی بود بعلت تعمیرات پمپ ایستگاه آب خام کلاه کج از مدار خارج شده بود و این موضوع با توجه به گرمای شدید چند روز اخیر، باعث مشکلات آبرسانی به فضای سبز نواحی ویژه و دو این منطقه شده بود.

وی با بیان اینکه تعمیرات پمپ اشاره شده در اسرع وقت صورت گرفت، افزود: لیست وسایل مورد نیاز جهت راه اندازی پمپ ایستگاه آب خام کلاه کج از سوی این سازمان تهیه و به منطقه جهت خرید، نصب و راه اندازی ابلاغ شد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به همکاری همه جانبه منطقه یک، معاونت خدمات شهری و سازمان پارکها جهت راه اندازی مجدد این ایستگاه آب خام، ابراز کرد: خوشبختانه با پیگیری های مجدانه همکارانمان در شهرداری منطقه یک و معاونت خدمات شهری و کارشناسان این سازمان روز گذشته ایستگاه کلاه کج به مدار بازگشت.

شجاعی نژاد در خصوص اقدامات صورت گرفته توضیح داد و اظهار کرد: خریداری پمپ ۱۰۰_۲۵۰، تهیه و ساخت شاسی، خرید و نصب شیر یکطرفه، جوشکاری بیس پلیت و بلت جهت شاسی، جوشکاری شیر هواگیری و تهیه سوپاپ از جمله اقدامات صورت گرفته در ایستگاه بوده است.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه ایستگاه کلاه کج مسئولیت آبرسانی به دو ناحیه مهم از منطقه یک را بر عهده دارد و حدود یک پنجم از فضای سبز این منطقه را آبیاری می نماید، ضضرورت رسیدگی و راه اندازی آن بیش از پیش احساس می شد.

شایان ذکر است با راه اندازی مجدد این ایستگاه، عملیات آبرسانی به جاده ساحلی از پل چهارم تا پل سیاه و سچه رضوی تا پارک هفت تیر و پارک صباغان، مانند گذشته در حال انجام می باشد.

https://hoorkhabar.ir/695544کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.