قطع ارتباط مخابراتی منطقه‌ای به دلیل سرقت تجهیزات

هورنیوز – بنا به اعلام روابط عمومی مخابرات خوزستان در ۲ روز گذشته به دلیل سرقت و تخریب تجهیزات و منصوبات زیر زمینی مخابرات در کوی استادان قدیم اهواز، شبکه ارتباطی تلفن ثابت یک هزار مشترک در محدوده بلوار گلستان اهواز قطع شده است.

 

ارتباط مخابراتی مشترکانی که به فیبرنوری متصل هستند با تلاش مخابرات وصل شد اما خطوط تلفن ثابتی که با استفاده از کابل مسی هستند هنوز وصل نشده است.

 

روابط عمومی مخابرات خوزستان در پی قطع خطوط تلفن ثابت کوی استادان قدیم اهواز در محدوده بلوار گلستان این شهر تماس های زیادی از سوی مشترکان منطقه برای وصل شبکه انجام گرفته و تلاش برای حل مشکل قطع خطوط تلفن ثابت در این منطقه ادامه دارد ضمن اینکه عملیات برای وارد مدار کردن ارتباط زمان بر است اما تلاش می شود بخشی از خطوط تلفن مشترکان تا شنبه شب وارد مدار شوند.

 

بر اساس اعلام مخابرات منطقه خوزستان سرقت تجهیزات و منصوبات مخابراتی خسارت های زیادی به شبکه ارتباطی استان وارد کرده است.

 

روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه سرقت از تجهیزات مخابراتی مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

 

گفتنی است طبق اعلام مخابرات خوزستان سرقت از تجهیزات مخابرات در استان مکرر انجام می شود و با وجود پیگیری ها و نامه نگاری هایی که در این خصوص انجام شده اما هنوز این مشکل حل نشده است.

 

یک میلیون تلفن ثابت منصوبه زیر پوشش شبکه مخابرات خوزستان هستند.

https://hoorkhabar.ir/695484کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.