برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف در اهواز قطع می‌شود

هورنیوز – حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار داشت: در این راستا برق ادارات به میزان ۵۰ درصد قبل از پایان ساعت کار اداری و ۹۰ درصد پس از آن قطع خواهد شد.

 

وی ادامه داد: امسال با توجه به کاهش تولید نیروگاه‌های برق آبی به ویژه در استان خوزستان همچنین شرایط ویژه آب و هوایی در کشور، ضرورت دارد تدابیر ویژه ای به منظور رفاه و آسایش شهروندان برای عبور از پیک بار ۱۴۰۰ در سطح کلانشهر اهواز اعمال شود.

 

کریمی خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات متعدد مدیریت بحران و هماهنگی با استاندار برای مدیریت و کنترل بار شبکه برق در بخش دستگاه های اجرایی ساعت کار اداری تا ۳۰ : ۱۲ کاهش یافت که از مهمترین تصمیمات کاهش مصرف در خوزستان بود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در زمینه اجرای هفتمین اقدام فراگیر در سطح کلانشهر اهواز گفت: طی روزهای گذشته با کاهش بار مصرف تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرای و شرکت های وابسته به دولت، شاهد تخلف برخی دستگاه‌ها از قدرت تعریف شده براساس قرار داد دیماند مصرفی آنها بودیم، که امروز پنجشنبه و جمعه ۱۴ خردادماه قرار است بار مصرفی آنها را پایش و در صورت تجاوز از میزان ابلاغ شده، اقدام به قطع برق آنها نماییم.

 

کریمی ادامه داد: علاوه بر اعمال و نظارت بر دستگاه‌های اجرای موظف هستیم روشنایی معابر اصلی سطح شهر را به میزان ۵۰ درصد کاهش دهیم.

 

وی افزود: در زمینه رمز ارزها تاکنون اقدامات خوبی با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام گرفته ولی همچنان درحال دریافت گزارش از سوی شهروندان هستیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: همچنین در همین راستا گروه‌های عملیاتی در حال انجام ترموویژن «گرما نگاری» برای رفع اتصالات سست هستند و نیز در بخش معاونت مشترکین نیز روزانه توسط مرکز پایش انرژی درحال تماس با مشترکین پر مصرف اعم از خانگی و یا تجاری جهت کنترل و کاهش مصرف آنها هستیم.

 

کریمی ادامه داد: تمام این اقدامات توسط شرکت های توزیع برق برای تامین آسایش و جلب رضایت شهروندان با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از کاهش تولید نیروگاه های برق آبی می باشد.

 

روز گذشته برق ۱۵۰ دستگاه اداری و بانک پرمصرف در خوزستان در چارچوب مدیریت مصرف انرژی برای کاهش بار شبکه قطع شد.

https://hoorkhabar.ir/695422کپی شد!
45
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.