تامین برق پایدار در اهواز با همکاری نیروی انتظامی محقق می‌شود

هورنیوز – فرشید موزری در نشست هم اندیشی با فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز، در محل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، با اشاره به ضرورت تامین امنیت هرچه بیشتر شبکه برق در راستای پایداری سازی و استمرار خدمت رسانی به مردم در تابستان ۱۴۰۰ بیان کرد: تامین امنیت و پایداری شبکه برق جزو ضروری‌ترین اهداف صنعت برق است که تلاش داریم با هم اندیشی هرچه بیشتر با نیروی انتظامی خدمات رسانی به مردم را استمرار بخشیم.

 

وی ادامه داد: از مهمترین مواردی که مدتی است گریبانگیر صنعت برق در بحث تامین برق و جلوگیری از نوسان ولتاژ شده، گسترش غیرقانونی دستگاه‌های پر مصرف استخراج رمز ارز (ماینر) است که با همکاری گسترده نیروی انتظامی تاکنون نزدیک به ۲ هزار دستگاه کشف و با حکم قضایی ضبط شده است.

 

موزری افزود: هر دستگاه ماینر به میزان ۲.۵ کیلووات ساعت یعنی معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق دارد که با توجه به گرمای هوا افزایش مصرف مشترکان ، استفاده کنندگان از آن، زمینه بروز نوسان ولتاژ روی شبکه برق را به وجود آورده‌اند که با هماهنگی نیروی انتظامی در حال کشف و ضبط این دستگاه‌ها در شهرستان اهواز هستیم.

 

تامین امنیت و آسایش مردم رسالت‌ نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی اهواز نیز گفت: تمام توان نیروی انتظامی جلب رضایت عمومی و تامین امنیت زیرساخت‌های شهری و تحقق حقوق شهروندی معطوف است و ماموران این مجموعه در بخش های مختلف، متناسب با مسوولیت محوله در حال انجام وظیفه هستند.

 

سرهنگ محسن دالوند تامین امنیت و آسایش مردم را از اصلی ترین رسالت های ذاتی نیروی انتظامی بیان کرد و افزود: همکاری مشترک در بحث تامین امنیت شبکه برق در دستور کار نیروی انتظامی است که با تعامل و هم اندیشی هرچه بیشتر امیدواریم بتوانیم به صورت جدی پیشگیری لازم را سرقت تجهیزات برق و استفاده از برق غیرمجاز، برای پایداری شبکه برق انجام دهیم.

 

وی با اشاره به کشف دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) بیان کرد: تاکنون تعداد قابل توجهی از این دستگاه‌ها با تماس شهروندان با سامانه پلیس ۱۱۰، توسط ماموران انتظامی و با حکم قضایی کشف و ضبط شده است.

 

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: امیدواریم با همکاری مشترک بتوانیم در بحث شناسایی و دستگیری سارقان برق که اموال عمومی مردم است، همچون گذشته همکاری خوبی داشته باشیم تا زمینه پایداری هرچه بیشتر شبکه برق شهروندان کلانشهر اهواز فراهم شود.

https://hoorkhabar.ir/695217کپی شد!
53