افزایش ۲۰ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

هورنیوز – خلیل محمدی گفت: تولید یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۲۸۱ مگاوات ساعت برق در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۰ در این نیروگاه در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

وی بیان داشت: تلاشگران نیروگاه رامین با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند خود همواره در جهت تولید این انرژی حیاتی گام برداشته و با توجه به گرمای زودرس خوزستان و پیک مصرف برق نهایت تلاش خود را در جهت تولید برق مورد نیاز مردم به کار خواهیم گرفت تا شاهد فصلی توام با آسایش باشیم.

 

محمدی تولید برق در اردیبهشت ماه را نیز ۶۹۴ هزار و ۵۰۳ مگاوات ساعت عنوان و تصریح کرد: این میزان تولید در مقایسه با اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، ۲۶ درصدی افزایش نشان می‌دهد.

 

این مقام مسئول با اشاره به تعمیرات اساسی واحد شماره ۶ نیروگاه که از دی‌ماه پارسال تاکنون در حال اجرا است، ادامه داد: این میزان تولید در شرایطی محقق شد که در سال ۹۸ و ۲ ماهه ابتدای سال ۹۹ هیچکدام از واحد‌های تولیدی نیروگاه رامین مورد تعمیرات اساسی قرار نداشتند.

 

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع ۶ واحد این نیروگاه، ۵ واحد آن در حال تولید برق هستند و واحد ششم که طبق برنامه دستورالعملی تحت تعمیرات اساسی قرار دارد، آخرین روز‌های تعمیراتی خود را می‌گذراند تا با حداکثر تولید جهت پیک تابستان امسال به ملت ایران برق رسانی نماید.

 

وی همچنین متوسط تولید لحظه‌ای در اردیبهشت ماه امسال را ۲۳۷ مگاوات ساعت عنوان کرد و افزود: ضمن اینکه ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در این ماه ۲ هزار و ۹۳۲ ساعت بوده است.

https://hoorkhabar.ir/695165کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.