اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی زیرساخت های بندر امام

 هورنیوز – شهاب صدیقی در پایان نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی منازل آسیب دیده زلزله مسجدسلیمان و آبگرفتگی ماهشهر بیان کرد: محل های هدف در شهر بندر امام (ره) برای بازسازی و ساخت خانه و زیرساخت های آسیب دیده بر اثر ابگرفتگی مشخص شده است.

 

وی گفت: هیات دولت برای بازسازی زیرساخت های آسیب دیده در بندر امام چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده است که ۵۰ درصد این اعتبار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده شده است.

 

صدیقی ادامه داد: در اجرای پروژه های منازل آسیب دیده از زلزله و آبگرفتگی در مسجد سلیمان و ماهشهر تصمیمات خوبی در هیات دولت گرفته شده و برهمین اساس رییس بنیاد مسکن کشور طی سفر به خوزستان بازدید میدانی از این مناطق انجام دادند.

 

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در مورد مسجد سلیمان بیان کرد: برای شهرک های ولی عصر و امام رضا تصمیاتی مثل واگذاری انشعابات و اتمام شبکه فاضلاب و گاز با توجه به ساخت و سازهایی که انجام گرفته صورت پذیرفت.

 

وی گفت: برای بازسازی تاسیسات زیر بنایی فرصت ۲ ماهه داده شده است تا زیر ساخت هاو معابر در این شهرک ها به اتمام برسد.

 

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان، سه هزار واحد مسکونی در شهر بندر امام خمینی(سربندر) بر اثر بارندگی سیل آسا و ورود آب به منازل دچار مشکل شدند.

 

تیر ماه ۹۸ نیز بر اثر زلزله ۵.۷ ریشتری آسیب جدی به منازل و زیرساخت های این شهرستان وارد شد.

https://hoorkhabar.ir/695082کپی شد!
108
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.