از دلالان سیمان نخرید

هورنیوز – امیرحسین نظری گفت: در راستای تاکید بر اجرای دستور استاندار خوزستان مبنی بر ساماندهی بازار مصالح ساختمانی، در حدود ۲۰ نقطه از اهواز از میان عاملین معتمد و شناخته‌شده انتخاب کرده‌ایم که به صورت مستمر سیمان از فاز‌های تولیدی در اختیار آن‌ها قرار داده شود و از طریق این عاملین، هر پاکت سیمان با قیمت مصوب ۳۶ هزار تومان به مصرف‌کنندگان می شود.

 

وی در خصوص قیمت مصالح ساختمانی، اظهار کرد: متاسفانه در یک ماه گذشته نابسامانی‌هایی در بحث مصالح ساختمانی مخصوصا سیمان به وجود آمد که دلایل مختلفی در این خصوص وجود دارد که آن‌ها را رصد خواهیم کرد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: در راستای تاکید بر اجرای دستور استاندار خوزستان مبنی بر ساماندهی بازار مصالح ساختمانی، در حدود ۲۰ نقطه از اهواز از میان عاملین معتمد و شناخته‌شده انتخاب کرده‌ایم که به صورت مستمر سیمان از فاز‌های تولیدی در اختیار آن‌ها قرار داده شود و از طریق این عاملین، هر پاکت سیمان با قیمت مصوب ۳۶ هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه خواهد شد.

 

نظری گفت: از مصرف‌کنندگان می‌خواهیم که از این نقاط تعیین‌شده که از طریق فضای مجازی و صدا سیما اطلاع‌رسانی می‌شود، خرید کنند و از خرید از دلال‌ها و واسطه‌هایی که به صورت سیار در سطح شهر پخش هستند، جدا خودداری کنند.

وی در پایان یادآور شد: این موضوع را ساماندهی کرده‌ایم؛ نقاطی که تعیین کرده‌ایم با نصب بنر مشخص می‌شوند و با ارائه سیمان به قیمت مصرف‌کننده، انتظار می‌رود از هفته آتی شاهد متعادل شدن قیمت مصالح ساختمانی خصوصا سیمان باشیم.
https://hoorkhabar.ir/694732کپی شد!
82