ملاکمان برای تایید صلاحیت ها نگاه مثبت باشد

هورنیوز – قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی استان خوزستان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: هنگامی که در مورد حضور حداکثری مردم در انتخابات سخن به میان می آید این مهم مولفه های بسیاری از جمله وضعیت معیشت مردم را در بر می گیرد.

 

وی با بیان اینکه در فرصت های باقی مانده تا انتخابات باید تغییری در وضعیت معیشت مردم صورت گیرد افزود: برخی اقدامات روزمره ای هستند که مردم را اذیت می کنند به طور مثال افزایش ناگهانی قیمت اجناس، خوشبختانه در بخش قیمت مرغ توانستیم آرامش نسبی را در جامعه فراهم کنیم امام ضرورت دارد در سایر بخش ها نیز این اقدام صورت گیرد.

 

سلیمانی گفت: در صورتی که دستگاه ها به وظایف ذاتی خود عمل کنند بخش عمده ای از مشکلات مردم برطرف خواهد شد و باید دقت داشته باشیم که در بررسی صلاحیت ها با سعه صدر تصمیم گیری شود و باید ملاکمان برای تایید صلاحیت ها نگاه با دید مثبت باشد.

 

استاندار خوزستان بر کاهش بروکراسی اداری در دستگاه های دولتی تاکید کرد و ادامه داد: ضرورت ندارد که کارها را سخت کنیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم، مدیران در قانون ها به دنبال تبصره ای باشند که بتوان از طریق آن کار مردم را به راحتی پیش ببرند.

https://hoorkhabar.ir/694670کپی شد!
108
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.