شناسایی افراد بی سواد در خوزستان

هورنیوز – کورش مودت رئیس آموزش و پرورش خوزستان در نشست شواری آموزش و پروش استان که با ریاست استاندار، امروز چهارشنبه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت هفته معلم از ۱۲۲ نفر از معلمان نمونه و تاثیرگذار و از ۱۶ نفر از کارمندان نمونه آموزش و پروش استان به صورت مجازی تجلیل خواهد شد.

 

وی افزود: یکی از مصوبات دیگر جلسه امروز بحث پیش دبستانی‌ها و پیشنهاد نرخ مصوب برای پرداخت هزینه های ضریب ۶ و ۷ و همچنین ۸ و ۹ بوده است که مقرر شد با توجه به سرانه مصوب به ازای هر نوآموز اقدامات لازم صورت گیرد.

 

مودت در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل نیز گفت: استان خوزستان در پایش سوادآموزان عملکرد نسبتاً خوبی در کشور دارد و از رتبه مناسبی برخوردار است که امید است با کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی با به دست آوردن و پایش اطلاعات افراد بی‌سواد بتوان در جهت سواد آموزی به این افراد گامی مهم برداشت.

 

وی در ادامه بیان داشت: در این جلسه مصوب شد که سازمان‌های ثبت احوال، مخابرات، اداره برنامه و بودجه، شهرداری و دیگر دستگاه‌های متولی اطلاعات لازم را در اختیار آموزش پروش استان قرار دهند تا با پایش اطلاعات بتوان به سوادآموزی به افراد بی‌سواد کمک کرد.

https://hoorkhabar.ir/694413کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.