بازگشایی مسیرهای تردد مردم در سطح شهر اهواز

هورنیوز –  مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی اهواز که باحضور استاندار خوزستان و نمایندگان و فرماندار اهواز برگزار شد، اظهار داشت: برای بحران کرونا در استان باید طرح شهید سلیمانی تقویت و شناسایی بیماران شتاب گیرد.

 

وی افزود: برخی از اقدامات در کنترل کرونا در بررسی های آمار نشان می‌دهد نقش موثر و قابل اعتنایی در کنترل و کاهش کرونا نداشته و نیاز به اصلاح دارد.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از این تصمیمات بستن مسیر ترددی مردم در سطح شهر اهواز است که این باعث ترافیک و ایجاد تجمع بیشتر برای مردم شده و شلوغی بازار نشان می‌دهد عملا این تصمیم کارساز نبوده است.

 

وی با بیان اینکه موانع هیچ تاثیری بر کاهش میزان مبتلایان نداشته و تردد مردم را نیز با مشکل مواجه کرده است، خواستار رفع موانع و بازگشایی خیابان های سطح شهرستان اهواز شد.

 

گفتنی است در این جلسه و بر همین اساس استاندار خوزستان به فرماندار اهواز دستور داد تا کلیه نیوجرسی‌های سطح شهر را امشب برداشته و خیابان به صورت گذشته بازگشایی شوند تا مشکل تردد مردم مرتفع شود.

 

https://hoorkhabar.ir/694052کپی شد!
46
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.