توسعه کلاس‌های درس استثنایی خوزستان در سال ۹۹

هورنیوز – علی ممبینی اظهار کرد: سال ۹۹ برای دانش‌آموزان استثنایی کشور سالی بسیار متفاوت بود‎؛ شرایط تحصیل دانش‌آموزان عادی نبود و عدم حضور دانش‌آموزان در مدرسه، مشکلات زیادی را برای‌شان به وجود آورد.

 

وی با بیان اینکه آموزش دانش‌آموزان استثنایی متفاوت است، گفت: به این دلیل آموزش مجازی ویژه این دانش آموزان سخت‌تر است. در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا به هر نحو آموزش را به دانش‌آموزان برسانیم.

 

ممبینی ادامه داد: در برهه زمانی که مدارس فعال بودند و امکان حضور دانش‌آموزان وجود داشت، برخی از دانش‌آموزان که با آموزش مجازی مشکل داشتند در مدرسه حضور پیدا کردند اما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که آموزش را از طریق شبکه شاد ارائه دهیم.

 

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در این راستا تامین گوشی و تبلت موردنیاز دانش‌آموزان محروم بود، تصریح کرد: برای تامین تبلت‌های دانش‌آموزی از ظرفیت خیرین استفاده کردیم و قراردادهایی نیز با دستگاه‌های مختلف بستیم. تاکنون بیش از ۴۵۰ تبلت دانش‌آموزی میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شده است. همچنین حدود ۳۰۰ تبلت دیگر تامین خواهد شد.

 

وی با اشاره به تلاش این اداره در پوشش تحصیلی دانش آموزان، بیان کرد: هدف اصلی ما این است که هیچ دانش‌آموزی از تحصیل و آموزش باز نماند و تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفتیم.

 

ممبینی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، گفت: در سالی که گذشت با وجود شیوع کرونا و مشکلات عدیده‌ای که به وجود آمد، در بحث توسعه کلاس‌های استثنایی به خوبی پیش رفتیم. بیش از ۵۱ کلاس درس در مناطق محروم راه‌اندازی شد، این کلاس‌ها در مناطقی مانند چم‌گلک، دارخوین، قلعه‌تل، خیرآباد، دودانگه و … ساخته شده‌اند.

 

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در پایان یادآور شد: همچنین دو مرکز اختلالات یادگیری به مراکز موجود در شادگان و ناحیه ۴ اهواز افزوده شدند.

 

https://hoorkhabar.ir/694014کپی شد!
59
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.