فعال شدن چهار مرکز تست سریع کرونا در ایذه

هورنیوز – ایمان نوروزی منش بیان کرد: این چهار مرکز نمونه گیری از صبح امروز در چادرهایی در میدان ولایت، چهارراه امام علی(ع)، چهاراه امام خمینی(ره) و پارک سردار بی‌بی مریم بختیاری ایذه برپا شده‌اند.

 

وی افزود: کار نمونه گیری از شهروندان متقاضی در این محل‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۵ تا ۲۰ انجام خواهد شد.

 

نوروزی با بیان اینکه تمام امکانات شهرستان ایذه برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا به کار گرفته شده ‌ادامه داد: در روز نخست این طرح یک هزار و ۵۰۰ تست کرونا از شهروندان گرفته شد.

 

وی با بیان اینکه بسیج، هلال احمر، مرکز بهداشت، شهرداری، راهداری، پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، دهیاری‌ها و بخشداران در این مراکز به ما کمک می‌کنند افزود: از مردم خواهش می‌کنم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد افزایش تعداد مبتلایان و آمار مرگ و میر در این شهرستان نباشیم.

 

رییس مرکز بهداشت ایذه گفت: نمونه‌گیری از مسافرانی که قصد خروج از ایذه را دارند نیز به صورت مداوم در پایانه مسافربری این شهرستان انجام می‌شود و خروج از ایذه تنها با ارایه گواهی تست منفی کرونا امکان پذیر است.

 

محدودیت‌های جدید کرونایی از روز شنبه هفتم فروردین در ایذه اعمال خواهد شد که طبق آن از هفتم تا ۱۳ فروردین کلیه صنوف بازار اصلی شامل خیابان امام خمینی (ره)، حافظ جنوبی و شمالی، شهید قریشوندی، میدان ولایت، میدان هلال احمر، خیابان محمد رسول اله، میدان سپاه، سلمان فارسی، بازار روز، بازار کاوه، بازار چهارده معصوم، پاساژها و باغ تالارها و همچنین قلیان سراهای جاده الهک و اشکفت سلمان تعطیل خواهند بود.

 

ادارات شهرستان ایذه نیز از روز شنبه تعطیل و به صورت کشیک و با حضور یکی از کارمندان اداره می‌شوند.

 

همه بانک ها روز شنبه هفت فروردین باز هستند و به خدمت رسانی می‌پردازند و از روز یکشنبه هشت فروردین به مدت یک هفته تعطیل می‌شوند.

 

ایذه در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

 

https://hoorkhabar.ir/693987کپی شد!
120
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.