مردم و رسانه ها مثل استاندار خوزستان خواهان برکناری مدیران ناکارآمد هستند

به گزارش هورنیوز، در جریان سفر قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خورستان به شهرستان اندیکا و برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان به ریاست وی؛ بحث عدم پرداخت حقوق کامل معوقه آبداران شرکت آبفا استان میان مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان با استاندار بالا می گیرد و استاندار دستور خروج مدیرعامل آبفا را از جلسه می دهد.

 

استاندار خوزستان در این جلسه خطاب به مدیرعامل شرکت آبفا استان می گوید: چرا علیرغم تامین اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات معوقه آبداران از اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه بر اساس پیگیرهای نماینده عالی دولت در استان؛ تنها بخشی از حقوق معوقه آبداران را پرداخت کردید و مابقی ۲۰ میلیارد تومان‌اعتبار تخصیص داده شده به این موضوع را در محل دیگری بدون اخذ مجوزهای لازم هزینه کردید؟

 

در ادامه استاندار خوزستان از توضیحات صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آبفا قانع نمی شود و دستور ترک جلسه این مدیر از شورای برنامه ریزی استان را می دهد.

 

به گزارش هورنیوز، اگر بخواهند یک تیم از مدیران پرحاشیه را در کشور انتخاب کنند بی شک برخی مدیران خوزستانی اعضای اصلی آن تیم خواهند بود و این مسئول پرحاشیه و ناکارآمد کاپیتان این تیم می شود!

 

لازم به توضیح است سلیمانی استاندار خوزستان هم مثل دیگر شهروندان خوزستانی از این حجم ناکارآمدی مدیر آبفا به تنگ آمده و خواهان تعویض وی است تا شاید بتواند آلامی بر دردهای شهروندان خوزستانی پس از چند سال گذشته باشد.

 

پی نوشت

شنیده ها از آن حکایت دارد که استاندار خوزستان پس از ورود به استان قصد تعویض مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان را داشت که دو نماینده اهواز مانع این تغییر شدند!

https://hoorkhabar.ir/693969کپی شد!
81
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.