بازداشت ٣٣ پلیس و کارمند دادگستری به جرم فساد

هورنیوز – حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی گفت: با همت و تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، سه باند جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خوزستان شناسایی و منهدم شده‌اند.

 

وی افزود: دستگاه قضایی در مسیر تحول خود، در حال برخورد جدی و بدون اغماض با تخلفات درون دستگاهی است و اکنون بیش از هر زمان دیگری، عزم خود را برای مبارزه با فساد جرم کرده و در پنج ماه اخیر حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان سه باند جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خوزستان را شناسایی و منهدم کرده است.

 

مرادی تصریح کرد: باند اول اقدام به جعل اسناد رسمی کرده بود، باند دوم جعل الکترونیکی در شبکه CMS دادگستری انجام می‌داد و باند سوم کلاهبرداری، اخاذی و مدی نفوذ بوده‌اند که متاسفانه تعدادی از پرسنل ناجا، دادگستری، اداره ثبت و اسناد و وکیل بوده‌اند که در یک اقدام ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

 

انهدام ۳ باند پلیس های فاسد در خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: در این اقدامات ۳۳ نفر از این افراد جرم آنان رشوه، تشکیل شبکه ارتشاء، جعل اسناد رسمی، اخاذی، اعمال نفوذ، انتقال مال غیر، جعل و سرقت اسناد رسمی و زمین‌خواری بوده که وفق مقررات با آنان برخورد شد.

 

وی تصریح کرد: افرادی که با اقدامات مجرمانه به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب می‌رسانند، با برخورد قاطعانه و بدون اغماض مواجه خواهند شد.

 

مرادی افزود: مردم در صورت مواجهه و مشاهده افراد سودجو و زیاده‌ خواه تحت هر عنوان و در هر سمت و منصبی، مراتب را فوراً به اطلاع حفاظت و اطلاعات دادگستری استان اعلام کنند و در دام این کلاهبرداران قرار نگیرند.

https://hoorkhabar.ir/693876کپی شد!
33
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.