هشدار فرماندار شادگان نسبت به برگزاری مراسم ترحیم یکی از شیوخ

هورنیوز – امید صبری‌پور اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوه ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، برگزاری هرگونه مراسم و تجمع از جمله جشن و عزا در شهرستان شادگان ممنوع است.

 

وی افزود: در پی فوت یکی از شیوخ شهرستان شادگان اخطار لازم مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم به خانواده متوفی داده شد و برای گرفتن مجوز خاکسپاری نیز از آنها تعهد گرفته شده است.

 

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ماموران انتظامی و بخشدار مرکزی هم اکنون در روستای رگبه از توابع بخش مرکزی شهرستان شادگان مستقر هستند تا از برگزاری مراسم ترحیم و تجمع جلوگیری کنند.

 

صبری‌پور بیان کرد: در صورت برگزاری مراسم ترحیم با افراد متخلف به شدت برخورد و به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

 

وی اظهار داشت: شیوخ و سران عشایر باید از برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم اجتناب کنند تا بتوان بیماری کووید ۱۹ را در این شهرستان کنترل کرد.

 

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه از شیوخ و سران عشایر انتظار می‌رود در زمینه کنترل شیوع کرونا همراهی بیشتری داشته باشند گفت: مقابله با گسترش این ویروس در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان شادگان نیازمند عزم جدی است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده شود.

 

روستای رگبه در هشت کیلومتری شهر شادگان و کنار تالاب بین‌المللی شادگان واقع است.

 

شهرستان شادگان اخیرا از وضعیت قرمز خارج شده و در وضعیت نارنجی بسر می برد. روز سه‌شنبه ۶۵ بیمار جدید کرونایی در این شهرستان شناسایی شدند.

 

 

https://hoorkhabar.ir/693776کپی شد!
29