اعضای هیات اجرایی انتخابات دزفول مشخص شدند

هورنیوز – فرماندار دزفول روز پنجشنبه در نشستی که با حضور معتمدان و هیات نظارت برگزار شد گفت: پس از رأی گیری از معتمدان که پیش از این به تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان رسیده اند، هشت معتمد به عنوان اعضای اصلی و پنج معتمد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

 

علی فرهمند پور با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم افزود: انتخاب اعضای هیات اجرایی از بین معتمدان شهرستان نشان از این واقعیت دارد که تمامی مراحل برگزاری انتخابات به دست مردم است و مسوولان انتخابات فراهم کننده زیرساخت برگزاری این رویداد مهم سیاسی هستند.

 

وی افزود: اجرای فرآیند انتخابات سالم و مشارکت مردم دو مقوله مهم است که باید در اجرا دقت و نظارت کامل صورت گیرد و از مردم دعوت شود تا مشارکت خوبی داشته باشند.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: اعضایی که امروز انتخاب شدند باید هر چه بهتر به وظیفه خود عمل کنند تا اعتماد مردم به نظام بالاتر رود و مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشند.

 

وی ادامه داد: با وجود فشارها و سختی‌های اجتماعی و اقتصادی در ادوار مختلف، مردم همیشه در صحنه حاضر بودند که این امر وظیفه ما را دوچندان می‌کند.

 

فرهمند پور اظهارداشت: با شیوع کرونا در کشور و استان ما همانند سراسر دنیا تمام امور دستخوش تغییرات و تحولاتی شدند که انتخابات نیز از آن‌ها مستثنی نیست.

 

فرماندار دزفول گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات در واقع تایید اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران است مردم نیز باید در انتخابات سال ۱۴۰۰ و تمامی انتخابات هوشیارانه عمل کنند و با انتخاب افراد موثر، کاردان و صالح کمک کنند تا زمینه خدمات‌رسانی بهتر به مردم فراهم شود.

 

در این نشست، امیر ظاهر طحان، علی‌محمد هدایت پور، علی توحیدی، رشید خورشید زاده دزفولی، محمد شهروز، عبدالمحمد جرجانی، ناصر نور دزفولی، عبدالمحمد کوچک کوتیانی به عنوان اعضای اصلی و محسن نمازی فر، حسن بشارتیان، بهزاد جولایی، مجتبی ظفری پور، و محسن برغندان به‌عنوان اعضای علی‌البدل مشخص و معرفی شدند.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/693629کپی شد!
65
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.