تشییع پیکر مدافع سلامت خوزستان دراهواز

هورنیوز – این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدودی از کارکنان و کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) برگزار شد یاد و خاطره این مدافع سلامت گرامی داشته شد.

 

پیکر این مدافع سلامت پس از مشایعت توسط کارکنان و کادردرمانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) برای تدفین به آرامستان بهشت آباد اهواز انتقال یافت.

 

این سومین نفر از کادر درمانی بیمارستانهای خوزستان است که از زمان همه گیری ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهد.

 

مرحومه فاطمه نجم السادات مامای شاغل در بیمارستان امیرالمومنین(ع) دوشادوش پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا بسیار فعال و منشا خدمات زیادی برای بیماران مبتلا به کرونا بود.

 

بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین(ع) اهواز بزرگترین مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در جنوب غرب کشور است.

 

 

این بیمارستان همزمان با شیوع ویروش کرونا چند بار وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی استان شد ولی با فروکش کردن شدت شیوع این بیماری و تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا، از چرخه پذیرش بیماران کرونایی خارج شده بود.

 

بر اساس آمار حدود یک هزار و ۷۰۰ بیمار کرونایی در یک سال اخیر در بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین(ع) تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

 

شهرهای اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک در وضعیت قرمز قرار دارند که وضعیت شادگان و رامهرمز نسبت به بقیه مناطق استان حادتر و شدیدتر است.

 

بیمارستان های گلستان، رازی و سینای اهواز برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

 

در زمان حاضر۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند. ورود و خروج به شهرهای قرمز ممنوع و تردد خودروها در تمامی شهرستان ها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع می باشد.

ایرنا

 

https://hoorkhabar.ir/693116کپی شد!
75
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.