ماهی گیری از آب گل آلود؛ اخلال در آرامش شهرداری

به گزارش هورنیوز ؛ اخیرا عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز بیانیه ای خطاب به شهروندان اهواز نوشته است که در بخشی از این بیانیه آمده: با توجه به شناختی که در یک ماه سرپرستی از ایشان”موسی شاعری شهردار اهواز” پیدا نمودم نگذاشتم روی آرامش ببیند تا کمترین مجال برای تخلف پیدا کند.

 

شاید عجیب به نظر برسد اما روی صحبت رئیس شورای شهر اهواز با شهردار این شهر است؛ سنواتی در این بیانیه با پیش داوری و اعلام اینکه از همان ابتدا با شهردار فعلی اهواز به علت شناختن وی، مخالف بوده و به همین دلیل نگذاشته است روی آرامش را ببیند اما حقیقت امر این است آنچه وی گفته و به ثبت رسیده چیز دیگری را نشان می دهد.

 

برای اثبات خلاف آنچه رئیس شورای شهر اهواز می گوید کار خیلی سختی نداریم؛ کافی است در اینترنت نام وی و شهردار اهواز را جست و جو نماییم تا همه آنچه از آنها به ثبت رسیده همچون آفتاب عالم تاب به معرض نمایش در آید.

 

از رئیس شورای شهر اهواز در مرداد ماه سال ۹۸ در گفت و گویی با پایگاه خبری رهیاب چنین نقل قول شده که ضمن تقدیر از اقدامات شهردار جوان اهواز اظهار داشت: کارهای صورت گرفته توسط شهردار جوان اهواز طی ۲ ماهه گذشته بی سابقه و موجب امیدواری شهروندان و شتابان شدن حرکت مدیریت شهری برای حل مشکلات و معضلات کلانشهر اهواز است.

 

سنواتی در بخشی از بیانیه خود گفته است بسیاری از مدیران لایق کنار رفته اند و افراد ناتوان و چاپلوس بجای آنها آمده است اما در جای دیگری از مصاحبه فوق الذکر که در ادامه می آید، وی از مدیران لایق و با سوادی سخن گفته است که توسط شهردار اهواز منصوب شده اند؛ او در این خصوص گفته بود: انتصابات صورت گرفته در شهرداری اهواز تلفیقی از مدیران باتجربه و جوان بوده اند که اکثرا دارای سوابق تخصصی نیز می باشند. شورای شهر نیز بدون دخالت در هرگونه انتصاب تلاش دارد تا وظیفه نظارتی خود را به نحو مطلوب اجرا کند!

 

در شهریور ماه همان سال نیز سنواتی چنین گفته است؛ ما اعضای شورای شهر، زمانی که عزم مسئولین استان و شهر را جهت خدمت به مردم را مشاهده کنیم قطعا در کمک به پیشرفت شهری پیش قدم خواهیم بود و تمام تلاش خود را خواهیم کرد و از شهردار و همه ی مسئولین حمایت خواهیم نمود و هر آنچه نیاز شهر است مصوب می کنیم.

 

این چند نقل قول هایی از عبدالزهرا سنواتی، تنها تعدادی از مصاحبه های حاکی از حمایت وی از موسی شاعری شهردار اهواز است که به خوبی نشان می دهد آنچه که وی در بیانیه اش آورده صحت ندارد اما نمی توان به سادگی از اعتراف او مبنی بر اخلال در آرامش شهردار اهواز گذشت؛ چرا که برهم زدن آرامش مدیر شهرداری یعنی برهم زدن تمرکز مدیریت عالی شهر اهواز!

 

با کنار هم قرار دادن گفته های سابق و امروز رئیس شورای شهر اهواز به خوبی می توان اعتبار و صحت ادعاهای مطرح شده بیانیه وی را سنجید.

https://hoorkhabar.ir/692138کپی شد!
120
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.