کمترین وظیفه ما برگزاری مراسم باشکوه برای شهادت حاج قاسم سلیمانی است

به گزارش هورنیوز ؛ به ۱۳ دی ماه، اولین سالگرد ترور بزدلانه و ناجوانمردانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس نزدیک می شویم. حادثه ای تلخ و غیرقابل باور که بار دیگر، بزک چهره دیوصفت استکبار جهانی را کنار زد تا نشان دهد کاخ سیاه با به شهادت رساندن ناجی صلح خاورمیانه و دشمن درجه یک داعش، به دنبال چه چیزی است.

 

کشوری که دستش تا به آرنج در خون بسیاری از ایرانیان آغشته است از کودتای ۲۸ مرداد گرفته تا حادثه صحرای طبس و حمایت همه جانبه از صدام خونخوار و شلیک به هواپیمای مسافربری و… همواره و در هر فرصتی دست به اقدام های مداخله جویانه و تروریستی زده و هرگز ابایی از این جنایات نداشته است.

 

روز ۱۳ دی ماه در کنار دیگر روزهایی که در تقویم مقاومت اسلامی ملت ایران با رنگ سرخ ماندگار شده، یادآور ترور دو تن از مردانی است که جا را برای امریکای جنایت کار در خاورمیانه حسابی تنگ کرده بودند.

 

به بهانه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت و گویی را با جناب آقای رضا داودی دبیر شورای مقاومت اسلامی”فلسطین” در استان خوزستان انجام داده ایم که در ادامه می خوانید؛

 

دبیر شورای مقاومت اسلامی درباره اهمیت موضوع فلسطین از دیدگاه حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) که فرمودند: فلسطین پاره تن جهان اسلام است و همچنین مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) که فرمودند : همه باید در خدمت آرمان فلسطین قرار گیرند و آرزوی دیرینه شهید قدس حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت و آرزو دارم در راه فلسطین شهید شوم ،تاکید کردند.

 

رضا داودی افزود: با رسیدن به ۱۳ دی ماه و اولین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی، کمترین خدمتی که می توانستیم برای ادای دین در حق این شهید بزرگوار انجام دهیم،ارائه برنامه های پیشنهادی و ایجاد هماهنگی و همچنین مکاتبه با ادارات و ارگانهای مختلف برای اجرای باشکوه مراسم اولین سالگرد و همچنین ترسیم پرچم دو کشور منحوس استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در ورودی ادارات بود چرا که احساس کردیم می بایست با وجود نزدیکی به ایام شهادت مالک اشتر حیدر،ادارات ما جلوه ای در این خصوص داشته باشند که با این اقدام انزجار ملت ایران را ازشیطان اکبر و غده چرکین بنمایش بگذارند.

 

وی با اشاره به فرمان فوری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) مبنی بر مبارزه با خیانت کم رنگ کردن مساله فلسطین، بیان کرد: همانگونه که حضرت آقا نسبت به اهمیت و حساسیت مبانی دشمن شناسی همواره تاکید داشته اند و کم رنگ کردن مساله فلسطین را خیانت دانستند، کم رنگ کردن شهادت سردار سلیمانی نیز همین معنا و مفهوم را دارد بنابراین بر ماست تا جایی که می توانیم موضوع شهادت سردار رشید اسلام شهید سلیمانی را آنگونه که شایسته است جلوه دهیم و گرامی بداریم.

 

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان خوزستان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم یادبود شهید سردار سلیمانی خاطر نشان ساخت: در نامه نگاری های اخیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان، ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری مراسم با شکوه برای آن شهید بزرگوار در کلیه دستگاه های اجرایی، خواسته ایم این مراسم با رعایت کامل دستورالعمل های مصوب ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار شود.

 

وی در پایان متذکر شد: آن دسته از کسانی که همواره چشم و گوششان به امریکای جهانخوار و کشورهای دست نشانده آن است، به یاد داشته باشند آنها هرگز دوست ملت عزیز و کشور مدافع صلح و دوستی ما نبوده و نیستند، پس عمل و نیتشان را یکی کرده و در روز ۱۳ دی ماه با استفاده از ظرفیت های مختلف، با آرمانهای والای حضرت امام راحل عظیم الشان و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) و همچنین مکتب عاشورایی این سردار رشید جبهه مقاوت اسلامی تجدید میثاق نماییم.

https://hoorkhabar.ir/691383کپی شد!
74