انتصاب سرپرست فناوری اطلاعات سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

به گزارش هورنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دوشنبه ۸ دی ماه ۹۹ مدیر عامل و تنی چند است مسئولین این سازمان طی مراسمی سرپرستان قدیم و جدید واحد فناوری اطلاعات سازمان را تکریم و معارفه کردند.

 

در این مراسم، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن بیان رهنمودهایی برای پیشبرد اصولی امور مرتبط با فناوری اطلاعات، این واحد زیرساختی و تخصصی را محور بسیاری فعالیتها دانست و بر تقویت بیش از پیش آن تاکید کرد.

 

سیدامید شهیدی نیا، در ادامه با عرض تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین گرامیداشت هشتم دی ماه، روز صنعت پتروشیمی، این صنعت را در دوره بالندگی خود دانست و گفت: پتروشیمی در حال گذراندن روزهای موفق خود و در حال بهره برداری از ثمره تلاش های توسعه ای خود در گذشته است.

 

وی، افزود: صنایع پتروشیمی کشور بعد از گذار از مرحله پسا خصوصی سازی، وارد مرحله ای از تعامل، ثبات و هم افزایی شده اند که شرکت ها در این بستر به توسعه روز افزون فکر می‌کنند.

 

شهیدی نیا، تصریح کرد: در‌حال حاضر هلدینگ های بزرگ پتروشیمی، بخش عمده ای از منابع خود را بر توسعه معطوف کرده اند و این شرایط دورنمای روشن تری را برای صنعت ترسیم کرده است.

 

وی، خاطر نشان کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز از رویکرد تکمیل صنایع بالادست به راهبرد توسعه صنایع پیشران و تکمیل زنجیره ارزش روی آورده است و شرکت ها نیز در حال همراهی با این استرانژی هستند.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی، افزود: به نظر می رسد که این مکانیزم در‌حال اثر بخشی و زایش است و شرکتها در درون خود بدنبال سرمایه گذاری هستند و بخش های خصوصی واقعی در‌حال شکل گیری هستند.

 

وی، مدیران را به صیانت و مراقبت از سرمایه انسانی ترغیب کرد و از ایشان خواست تا جدی تر‌ مسایل را دنبال کنند تا دغدغه های همکاران به کمترین سطح خود برسد.

 

شهیدی نیا طی حکمی صادق امامی را به سمت سرپرست فناوری اطلاعات سازمان منطقه ویژه منصوب و از تلاشهای اکبر افشارنیا در زمان تصدی این پست، تقدیر کرد.

https://hoorkhabar.ir/691367کپی شد!
81