پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه‌های استراتژیک فولاد اکسین خوزستان

هورنیوز – براساس ماموریت و ماهیت وجودی فولاد اکسین خوزستان که همان تکمیل زنجیره صنعت فولاد و تامین نیاز‌های صنعت نفت و گاز و صنایع دریایی کشور بوده و موجب ارزش افزوده بالا برای ذینفعان خود به ویژه سهامداران می‌شود، چشم انداز تولید ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات فولادی با ارزش افزوده و api تا سال ۱۴۰۱ برای این مجموعه ترسیم و در همین جهت اهداف استراتژیک این شرکت در ۴ منظر ارزش، مشتری، فرآیند‌های داخلی و رشد یادگیری تدوین شد.

 

بر این اساس با تغییرات رویکردی این شرکت منجمله تغییر سبد تولیدات از ساختمانی به آلیاژی و api و اجرایی نمودن برنامه استراتژیک شرکت از ابتدای سال ۹۸ شاهد موفقیت بی شماری در اکسین بوده ایم که می‌توان به تولید انبوه ورق‌های محیط ترش و سودآوری شرکت اشاره کرد.

 

از سویی براساس عملکرد واحد‌ها مطابق اهداف از پیش تعیین شده در آبان ماه امسال پیشرفت این اهداف ۹۷ درصد بوده که از جمله این اهداف می‌توان تحقق تولید و فروش ۷۰۰ هزار تن محصول به میزان ۱۱۷ درصد، افزایش سطح آماده بکاری عملیاتی به میزان ۱۰۴درصد و مدیریت و تحقق تعهدات فروش به میزان ۱۰۷درصد عنوان نمود.

 

تحقق این اهداف دستخوش اهتمام ویژه مدیریت و هیات مدیره شرکت به استراتژی‌های سازمان و الزام همه واحد‌ها به حرکت در این مسیر و همچنین پایش و اندازه گیری میزان پیشرفت فعالیت‌های تدوین شده از طریق برگزاری جلسات ماهیانه کمیته راهبری فرآیندی بوده است.

 

اهمیت دادن به استراتژی و اهداف بلند مدت لازمه هر سازمانی است که امروزه فولاد اکسین خوزستان با تلاش تک تک کارکنان خود در مسیر استراتژیک با قدرت در حرکت است.

https://hoorkhabar.ir/691339کپی شد!
82
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.