سرانه ورزشی خوزستان به بیش از یک میلیون متر مربع افزایش خواهد یافت

هورنیوز – افشین حیدری اظهار داشت: عملکرد کلی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان طی سه سال گذشته در حوزه فنی، سخت افزاری و نرم افزاری، بی سابقه بوده که در آن شاهد برگزاری رویدادهای مختلف و توجه به حوزه زیربنایی هستیم.

 

وی با بیان اینکه خوزستان در حوزه عمرانی رتبه نخست میان ادرات کل ورزش و جوانان کشور را دارد، بیان داشت: پروژه های عمرانی ما به صورت مداوم افتتاح می شوند و تا پایان سال نیز شاهد بهره برداری از حداقل ۲۰ پروژه در سطح استان خواهیم بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۵ سرانه ورزشی خوزستان ۳۳ صدم بود که این عدد در پایان سال ۹۸ به دو برابر یعنی ۶۶ صدم افزایش پیدا کرد که امیدواریم با تکمیل پروژه های موجود، سرانه ورزشی استان بیش از یک میلیون متر مربع خواهد شد.

 

حیدری عنوان کرد: درحال آماده سازی تفاهم نامه ای میان اداره کل ورزش و جوانان استان، استانداری خوزستان و وزارت ورزش به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان هستیم که شامل ۵۰ سالن چند منظوره، ۵۰ سالن تمرینی و ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تصریح کرد: ابتداً از مردم عزیز خوزستان به دلیل کمبودهای موجود در استان عذرخواهی می کنیم و با افتخار اعلام میکنم که در ۳ سال اخیر، تمام تلاش خودمان را برای افزایش سرانه ورزشی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار انجام دادیم.

https://hoorkhabar.ir/690912کپی شد!
96