ورود و خروج به خوزستان فقط با کارت ملی صورت می‌پذیرد

هورنیوز – غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ویروس بیماری کرونا که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز اجازه سوار شدن بیش از یک هزار نفر در هواپیما، قطار و اتوبوس به مقصد خوزستان داده نشد.

 

وی ادامه داد: با کنترل کارت ملی افراد از ورود کسانی که بیمار هستند جلوگیری می‌شود چراکه نام بیماران در سیستم ثبت بوده و اگر افراد رعایت نکنند و موجب شود جان دیگران به خطر افتد از ورود آنها نیز ممانعت می‌شود.

 

وی در خصوص کسانی که کارت ملی جدید دریافت نکرده‌اند گفت: افرادی که کارت ملی جدید ندارند می‌توانند از کارت ملی قدیمی خود استفاده کنند.

 

استاندار خوزستان بیان کرد: امروز در ستاد ملی کرونا مصوب شد که ادارات مانند هفته گذشته به روال کاری خود ادامه دهند و تغییری در روند ادارات واقع در مناطق قرمز، نارنجی و زرد ایجاد نشده است.

 

وی افزود: روند بیماری در خوزستان نسبت به هفته گذشته بهتر و آمار بیماران رو به کاهش است و نسبت به هفته قبل تعداد بستری‌ها، فوتی‌ها و موارد شناسایی شده کاهش داشته که نشان می‌دهد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از وسایل خودمراقبتی استفاده، و دورهمی‌ها را کاهش داده‌اند.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/690612کپی شد!
23
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.