هلاکت سرکرده «جیش العدل» دومین ضربه به شبکه تروریستی مورد حمایت عربستان

هورنیوز – رسانه‌های پاکستان دیروز چهارشنبه با انتشار تصاویری مدعی شدند عمر شاهوزهی (ملقب ملأ عمر بلوچی) رهبر جیش العدل همراه دو پسرش در تربت پاکستان در کمین نیروهای ضد تروریست گرفتار شده و همگی به هلاکت رسیدند.

 

منابع خبری پاکستان به نقل از پلیس و نیروهای سپاه مرزی مستقر در ایالت بلوچستان واقع در جنوب این کشور گفتند: ۳ تروریست در جریان عملیات نیروهای امنیتی در منطقه «تربت» به هلاکت رسیدند.

 

گفته می‌شود نام یکی از این تروریست‌ها «ملأ عمر» که به همراه دو فرزندش در عملیات نیروهای پاکستانی کشته شدند.

برخی از رسانه‌های پاکستانی تروریست‌های کشته‌شده را وابسته به گروه تروریستی «جیش العدل» و یا گروهی موسوم به «لشکر خراسان» عنوان کردند.

 

گروهک تروریستی جیش العدل عامل شهادت ۲۱ مرزبان ایرانی در سراوان، ربودن ۵ مرزبان ایرانی و حمله به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه اصفهان در سال ۹۷ و شهادت ۲۷ نیروی سپاه و زخمی کردن ۱۳ نفر دیگر بوده است.

 

عمر شاهوزهی شرور خطرناک و معروف منطقه بلوچستان که یکی از سرگردگان قاچاق مواد مخدر در مرز بین کشور ایران و پاکستان محسوب می‌شد، اقدامات تروریستی بیشماری را علیه مردم مظلوم منطقه به تنهایی و یا با همکاری گروهک‌های تروریستی دیگر به انجام رسانده است.

 

شرور عمر شاهوزهی در راستای مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سلطنت طلبان خارج از کشور، سرویس‌های جاسوسی کشورهای معاند و منافقین در ارتباط بوده و کمک‌های اطلاعاتی و مالی زیادی از آنها جهت تشدید فعالیت‌های خود در منطقه بلوچستان دریافت کرده است.

 

گفتنی است برخی کشورهای منطقه مانند عربستان به عنوان یکی از اصلی‌ترین حامیان گروهک‌های تروریستی، کمک‌های مالی، رسانه‌ای و اطلاعاتی را جهت انجام اقدامات تروریستی در اختیار جیش العدل قرار داده است.

 

سال پیش بود که سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان ابعاد حمایت‌های عربستان سعودی از تروریست‌های جیش الظلم اظهار داشت: یکی از کشورهای مرتجع منطقه تاکنون دست کم سه هواپیما سلاح و تجهیزات در اختیار تروریست‌های جنوب شرق کشور قرار داده است.

 

پاکپور افزود: تروریست‌های جیش الظلم، پژاک، کومله و دموکرات از تجهیزات مدرنی برخوردارند و این نشان می‌دهد که آنها از حمایت‌های همه جانبه ایالات متحده، عربستان سعودی و هم پیمانان آنها در منطقه بهره می‌برند.

 

انتشار اسناد روابط گروهک حرکه‌النضال با سرویس اطلاعاتی عربستان
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات روز گذشته برخی از اسناد و مکاتبات گروهک حرکه النضال با سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی را
منتشر کرد.

 

تصاویر مربوطه که چهارشنبه در رسانه‌های داخلی و خارجی منعکس شد، شامل اصل و ترجمه اسناد منتشر شده توسط وزارت اطلاعات از مکاتبات سری گروهک تروریستی حرکه النضال با سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی است.

 

«فرج الله چعب» سرکرده گروهک تجزیه‌طلب «حرکه النضال» ۲۲ آبان با اقدامات تخصصی و ترکیبی سربازان گمنام امام زمان (عج)، شناسایی و دستگیر شد.

 

بر اساس اطلاعیه وزارت اطلاعات سرکرده گروهک تجزیه‌طلب حرکه النضال در سال‌های اخیر قصد چندین عملیات بزرگ دیگر در تهران و خوزستان را داشت و در حال برنامه‌ریزی برای هدایت عملیات تروریستی جدیدی بود که با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

https://hoorkhabar.ir/690336کپی شد!
179
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.