افزایش سود خالص در پتروشیمی امیرکبیر

هورنیوز – مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: در شش ماهه اول نخست امسال این شرکت توانست درآمد عملیاتی، سود ناخالص، سود عملیاتی و سود خالص، خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری افزایش دهد.

 

عبدالکریم پهلوانی با  اشاره به اینکه سود خالص این شرکت نسبت به مشابه پارسال ۱۶۴ درصد افزایش یافت، افزود: بهبود سیاست‌های فروش و افزایش مقدار و قیمت فروش محصولات پلیمری، بهبود وضعیت خوراک و دریافت خوراک اتان بدلیل شروع دریافت این خوراک از پالایشگاه بیدبلند و کاهش ضایعات از مهمترین دلایل این موفقیت بوده است.

 

وی ادامه داد: همچنین سود ناخالص پتروشیمی امیرکبیر نیز در این مدت بیش از یک هزار میلیارد تومان بوده است که این میزان نسبت به مشابه پارسال رشد ۱۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر بیان کرد: براساس گزارش صورت‌های مالی میان دوره‌ای در ۶ ماهه نخست امسال درآمد عملیاتی فروش شرکت پتروشیمی امیرکبیر چهار هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان بوده است که رشد ۳۰ درصدی نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

 

پهلوانی گفت: تامین خوراک پایدار، استمرار تولید، تولید اقتصادی، توسعه صنایع پایین دستی، توسعه و بهبود زیرساخت‌های سازمانی از جمله راهبرد‌هایی است که هم اکنون پتروشیمی امیر کبیر بر آن‌ها متمرکز شده است.

 

عمده محصولات تولیدی پتروشیمی امیر کبیر؛ پلی اتیلن سبک خطی، پلی اتیلن سبک، پلی اتیلن سنگین و پروپیلن می‌باشد.

https://hoorkhabar.ir/689733کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.