تخریب مدیران پاکدست و پرکار شهرداری و شورای شهراهواز

اینکه مسئولین کشوری بر آن شده اند که برای معضلات فضای مجازی با جدیت چاره اندیشی کنند شاید بیشترین عامل آن بخاطربی اخلاقی هایی است که در این فضا صورت میگیرد.

 

در کلانشهر اهواز نیز متاسفانه هستتد افرادی کوته فکر و بی ‌شناسنامه ای که گاها با اسامی مستعار و  یا شماره تلفن های جعلی و سرقتی هر آنچه را که شجاعت آن را ندارند در یک رسانه معتبر مجوز دار و به نام  واقعی خود منتشر کنند.

 

اخیرا این اشخاص که متاسفانه از تهمت زنی و تخریب و پچ پچ های خاله…(ضمن احترام به همه خاله ها و زنها) به نان و نواهایی هم رسیده اند حتی در شب تاسوعای حسینی هم دست از افکار پوسیده و مخرب خود بر نمی دارند.

 

آقای میرزابنویسی که حرمت قلم و این شبها رانداری! شما نمی توانی زحمات برخی مدیران پاکدست و پرتلاش مجموعه‌ شهرداری و اعضای شورای شهر را بر باد دهی.

 

افکار پلید و روش های نخ نماشده ی امثال تو اگر جواب میداد که حال روز امثال تو این نبود. لحظه ای به رفتارهای پلید خود بیاندیش و در آیینه بنگر(آیینه گر رخ تو بنمود راست خودشکن آیینه شکستن خطاست)

 

خوشبختانه مراجع قضایی و نهادهای متولی مطمنا باهوشیاری به زودی از طریق قانونی پاسخ در خور به شما خواهند داد. اما‌ چه منافعی از تو و حامی تو به خطر افتاده در آینده شفاف تر به آن خواهم پرداخت.

علی بهمن

https://hoorkhabar.ir/688450کپی شد!
21
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.