با ایجادکنندگان موانع در مسیر سرمایه گذارى خوزستان برخورد قاطع می شود

هورنیوز – حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان خورستان، بر لزوم برخورد جدی و قاطع دادگستری خوزستان با ایجاد کنندگان موانع در مسیر سرمایه گذارى مشروع تاکید کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم تا در رابطه با حل مشکلات سرمایه گذاران مشروع و واحد‌های تولیدی اقدامات اساسی و موثری داشته باشیم و موانع بی دلیل در مسیر بررسی طرح هاى سرمایه گذاری که برخلاف رویه جاری دیگر کشورهاست را رفع کنیم.

 

رییس کل دادگسترى استان خوزستان خاطرنشان کرد: واقعا جای تاسف دارد که برخی از افراد و دستگاه‌ها موانع جدی در مسیر سرمایه گذاران مشروع در استان ایجاد می‌کنند و این خیانت بزرگیست که دستگاه قضایی استان خوزستان به هیچ وجه از آن چشم پوشی نخواهد کرد و حتما ضمن بررسی این موضوع، با مقصران در این زمینه چه مسئولان استانی و یا شخص حقوقی یا حقیقی، برخورد قاطع و جدی خواهد کرد.

 

وى با بیان اینکه دستور موکد ریاست قوه قضاییه ورود دستگاه قضایی جهت حمایت از سرمایه‌گذار و رفع موانع پیش روی آنهاست، اظهار کرد: دستگاه قضایی خوزستان با تمام توان از سرمایه‌گذاران مشروع و تولید کنندگان در بخش‌های مختلف اقتصادی حمایت و نسبت به ضررهایى که برخی افراد و دستگاه‌ها ایجاد کننده‌ی موانع به آنان رساندند، با جدیت پیگیری می‌کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین مرادی تصریح کرد: یکی از آسیب هاى جدی و مانع اصلی فرآیند تولید و سرمایه گذاری، رانت و رانت خواریست که باید با جدیت و همکاری تمام دستگاه‌ها مسیر‌های آن با اصلاح قوانین از بین برود و نباید اجازه داد موانعی برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان ایجاد شود.

 

رییس کل دادگستری خوزستان در ادامه اظهار کرد: دستگاه قضایی استان خوزستان در سال جهش تولید و در جهت تحقق رونق تولید و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، با حمایت همه جانبه حقوقی و قضایی از فرآیند تولید، اشتغال و جلوگیری از تعطیلی یا توقف فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی در این عرصه پاى گذاشته است.

 

وى ادامه داد: دستگاه قضایى استان خوزستان در جهت ایجاد امنیت سرمایه گذاری و امنیت پایدار در جامعه و همچنین افزایش سرمایه گذاری در استان خوزستان و بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

 

مرادی هدف از تشکیل این جلسات را شناسایی موانع سرمایه گذاری در استان خوزستان و تلاش در جهت حل این مشکلات بر شمرد و در پایان عنوان کرد: همه دستگاه‌ها باید در راستای حفظ آرامش و جلب اعتماد و نظر سرمایه گذارى مشروع حرکت کنند؛ چرا که موفقیت سرمایه گذار باعث تحقق رونق تولید و اشتغال می‌شود.

میزان

https://hoorkhabar.ir/688455کپی شد!
26