وزارت نفت باید به تعهدات اجتماعی خود در خصوص خوزستان عمل کند

هورنیوز – سید کریم حسینی ظهر امروز در نشست نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان اظهار کرد: حضور هشت نماینده خوزستان در کمیسیون انرژی و سفر رئیس کمیسیون به استان، نشان‌دهنده جایگاه خوزستان در تولید انرژی است‌.

 

وی در ادامه به اهمیت مباحث حوزه انرژی اشاره کرد و افزود: رویکرد مجلس یازدهم همدلی با دولت است و نمایندگان در مسیر پیگیری مشکلات مردم و مطالبه حقوق آنها تعارفی با مدیران اجرایی نخواهند داشت.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: حق آلایندگی و مالیات بر ارزش‌افزوده مطالبه اصلی نمایندگان خوزستان از وزارت نفت است و کمیسیون انرژی مجلس باید در تحقق این دو مطالبه حرکت کند.

 

وی بیان کرد: بخش زیادی از مشکلات خوزستان با همکاری بین بخشی قابل‌حل است و وزارت نفت باید به تعهدات اجتماعی خود عمل کند تا در حل این مشکلات سهمی داشته باشد.

 

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی استخدام‌های عادلانه و قانون‌مند در شرکت‌های نفتی و اصلاح قراردادها را از دیگر خواسته‌های مردم خوزستان از وزارت نفت دانست و گفت: کمیسیون انرژی مجلس با نظارت دقیق بر عملکرد وزارت نفت می‌تواند در اصلاح این دو مورد نقش اساسی ایفا کند.

مهر

https://hoorkhabar.ir/687733کپی شد!
77